poniedziałek, 22 czerwca 2009

Chwilami...

W życiu piękne są tylko chwile...

"Nasze Chwile" to album ze zdjęciami ze spontanicznej, przytulakowej sesji sprzed kilku dni, zdjęcia nieostre, technicznie tragiczne, robione "z ręki", wśród wygłupów małej córki z trochę większą matką :)))
Cudowne momenty, czasem myślę, że jest ich tak mało, a czas ucieka... dlatego niewiele myśląc, zupełnie spontanicznie powstał ten album, bez większych zastanowień, klejony wśród wielu bardzo poważnych przemyśleń i serca uniesień :) Jak zwykle z wielkiej miłości, o której nie umiem pisać, ale umiem ją scrapować :) Mam nadzieję, że kiedy moja córka będzie matką, być może sama będzie miała córkę... zrozumie co mną targało kiedy sobie wyklejałam te róże i kratki (znów mi się filozof włącza!) :); a propos róż - wielką pomocą posłużył mi nieoceniony Niemąż Marcin, który z wielką cierpliwością wycinał je z papieru do decoupage :) Można więc uznać, że przyczynił się do powstania tego albumu i to znacznie, za co mu oficjalnie stokrotnie dziękuję (obiecałam!):)))) :*

Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy i na scrapowy stół to album w klimacie ciepłego domu, {trochę ogrodowy wyszedł}, z kratką, z groszkami, z roślinnością, którą okazały się wspomniane róże, a dlaczego róże - oczywiste. Całość delikatnie postarzyłam, dodałam uwielbiane guziki z nieodłącznym sznurkiem, odrobinę stempli, trochę rubonsów... ot i wszystko... Bazą są torebki papierowe, ponieważ spodobał mi się klimat tego albumu, fakt, że nie jest taki uładzony i grzeczny, że czuć w nim "handmade", będę to powtarzać z całą pewnością, pewnie niejeden tego typu album powstanie za jakiś czas...

Jeszcze dwa Różane albumiki czekają na prezentację, ale wówczas już będzie tekturowo, mega kolorowo, tymczasem - okruszki moich chwil z Różą:



Udało mi się też wreszcie nie zapomnieć o zmianie playlisty na nową :))) Jeśli więc jesteście w tej mniejszości, którą nie drażni muzyka na blogach i macie ochotę posłuchać starych, ale booooskich hitów filmowych, rodem z "Flashdance", "Fame", "Rocky'ego" itp. - zapraszam do włączenia głośników :) takie oldschoolowe, energetyczne co nieco :)
Pozdrawiam ciepło!

20 komentarze :

zielonooka pisze...

piękny, wzruszajacy album:)
pozdrawiam serdecznie:*

k_maja pisze...

albumik jest cudowny!!!! a zdjęcia właśnie tworzą jego niepowtarzalny klimat! podziwiam, jak zawsze :)))))

Brises pisze...

Piękna mama i śliczna córcia w doskonałej oprawie!

- Renia - pisze...

Ty nie masz serca!!
Jak tak można takie CUDA robić!!!

Człowiek nic by nie robił, tylko siedział przed kompem i patrzył, patrzył, patrzył i marzył by zrobić coś takiego samemu.

Ale i tak, takiego mistrzostwa jak u Ciebie w dobieraniu dodatków i nadawania charakteru nigdy nie osiągnie.

Pozdrawiam serdecznie :D

bomiel pisze...

Przepiękny!!!

piekielna_owca pisze...

karola PIEKNY kurcze poruszająco piękny!!!!!!!!!!!!!1

mamajudo pisze...

piękny! cała Twoja matczyna miłość aż bije po oczach :)

Lena Katrine pisze...

OMG! I simply LOVE your work! Now I've been enjoying my self, by going through all your latest post, and I'm blown away! I love your sense of colours and the details, and you always amaze and inspire me by your great work!

Have a great week! Hugs, Lena

anet pisze...

cudny albumik:) Karolowy i piękny:)

Teodorowy zakątek ...... pisze...

piekny
bardzo intymny
taki tylko wasz
pelen ciepla

MonaLisa pisze...

opadła mi szczęka. naprawdę to zapadła sie pod ziemie, i chyba tam zostanie..............
brak mi słów na wyrażenie zachwytów. naprawdę przeszłaś kochana juz sama siebie. to jest kolejny pułap którego nei da się osiągnąc. ten album jest piekny, czuły, delikatny, napakowany milością. N-i-e-s-a-m-o-w-i-t-y

Safo pisze...

Очень красиво и трогательно!

INQA pisze...

Piękny !
Zapiera dech w piersiach.

Peninia pisze...

śliczny :) chylę czoła :)
pozdrawiam*

Kamilcia pisze...

przepiękny !!! a do zdjec to nie wiem, czemu się czepiasz, cudne są, tak jak i bohaterki :)

qlkowa pisze...

Piękny albumik!

Mucia pisze...

Kurcze... Chwilami.. a w zasadzie cały czas.. to mam szczękę na podłodze oglądając Twoje prace.. Dałaś czadu na całej linii :P Piękny! Zachwycający! Czemu ja takiego nie umiem zrobić.. ??? :(

Moja córcia ma być Róża :)

Panti pisze...

Very beautiful work! Gentle and air. I for a long time already your fan, at you such works. The such. Simply there are no words)) thanks you for such wonderful creations full of inspiration and love

Jaszmurka pisze...

O_o

Boski...

Przepiękny.
Klimatyczny.
Łapiący za serducho.
Mistrzostwo jak zawsze.

:)

¤*¤Marinette¤*¤ pisze...

superbe, ce mini est à tomber, une pure merveille

LinkWithin

.