poniedziałek, 29 czerwca 2009

Celebrate Life!

Taki tytuł i przesłanie niesie kartka, którą zrobiłam jakiś czas temu na jedno z wyzwań, w których aktualnie biorę udział :) Wspomniany napis powstał z pomocą stempli ISC "Collage of Leaves".
Taka romantyczno - fuksjowa wyszła, ot tak po prostu:


Niestety nie mam dziś nic więcej do dodania, zdjęcia innych prac nie wyszły (jakby nie patrzeć - z tych powyżej też nie jestem dumna), a i pisanie dziś mi nie bardzo wychodzi, nagłe zmiany pogodowe (deszcze ---> upały ---> burze) dosadnie dają znać, że jednak jestem meteopatką, a łudziłam się, że nie :D Starość nie radość :/
W zamian rozpisywania się - pozdrawiam ciepło! :*

8 komentarze :

betty_boop pisze...

No i co tu dużo mówić, czy pisać skoro kartka wypowiada się za Ciebie :) Piękna, soczysta, elegancka, cudownie ozdobiona, Dodatki zestawione idealnie, całość zachwyca, jak zawsze!

Willy's creations pisze...

Beautiful card!
Hugs,Willy

Safo pisze...

Совсем не поняла о чём вы писали, но открытка - красивейшая! Она говорит сама за себя и без переводчика.

zielonooka pisze...

piękna karteczka:)
pozdrawiam serdecznie:)

k_maja pisze...

jest IDEALNA!!!!! zazdroszczę - dla mnie nieosiągalnej- umiejętności robienia kartek... :*

lara pisze...

cudna!
taka soczysta i kolorowa;)

Magda pisze...

piękne przesłanie kartki... bo i sama kartka cudna!

www.magdamatraszek.blox.pl

adda, Kraków, Poland pisze...

Przepiękna!! A ten kwiatuszek!!!!!!!!!!

LinkWithin

.