niedziela, 31 maja 2009

Sweet Home Chicago

Niedzielne przedpołudnie upłynęło tak jak powinno, nikt nikogo z łóżka nie zrywał, lista obowiązków przesunęła się na poniedziałkowy ranek, a Najmłodsza snuła opowieści o Utopii (nie mylić ), w której także w niedziele chadza się do przedszkola, jeśli się wykupi bilet wstępu :D

Taaaak...
Home Sweet Home...
Sweet Home ...
Sweet Home Chicago...?

Coś, co mnie ostatecznie dobudziło - okazało się dźwiękami audycji pewnej stacji radiowej, którą zapodał Niemąż - chyba dla folkloru :) albo z czystej, jakże naturalnej ciekawości - sprawdźmy czego słuchają nasi rodacy w Wietrznym Mieście :D I tak sobie posłuchaliśmy w tle Polskiego Radia Chicago 1030 WNVR... Interesujące... Hmmm...
A skoro już mowa o Sweet, to mam w zanadrzu powstały niedawno LO, o tymże tytule. Jako, że "sweet" niezmiennie kojarzy mi się z różem (dlaczego???) - scrap jaki jest - każdy widzi :)

Zdjęcie wkomponowane - było już poddawane scrapowym zabiegom, ale nie mogłam się oprzeć, aby nie stworzyć kolejnej wersji :)

{Sweet}



A na dokładkę - skoro mój łańcuch skojarzeń tak pięknie dziś współpracuje - jedno sweet różowości nie czyni... jest zatem więcej:





A na sam koniec, pląs na niedzielne popołudnie: Sweet Home Chicago - Eric Clapton & Buddy Guy (a tak mnie korciło wrzucić Blues Brothers Band :D )



Uściski! :*



10 komentarze :

Валерия pisze...

Very beautiful page.... I respect Eric Clapton

Isabel De Pauw pisze...

beautiful page and picture !!

Brises pisze...

Przepiękny scrap, cudowne wszystko. Mistrzostwo, jak dla mnie nie doścignione...

ZIELONA pisze...

Lubię do Ciebie zaglądać :) Bo tutaj zawsze jest słodko ;) Nawet jak nie różowo!!

finnabair pisze...

hhaha twój ciąg skojarzeniowy godzien jest szerszego opisu :)
Scrapek oczywiscie jak zawsze mistrzowski, ale to już chyba u ciebie norma ;P
to ja idę do siebie posprzątać...

regine pisze...

J'adore ta page, quel beau travail de découpage! et tes petits carnets toujours aussi beaux

bribrie51 pisze...

C'est superbe ! J'adore la douceur des couleurs !

Niebiesko_Oka pisze...

mega słodziakowy scrap!!!
cudnościowy
a komplecik tez niczego sobie, ślicznościowy!!!
:*

Jaszmurka pisze...

UWIELBIAM Twoje scrapy!

Jaluza Scrap pisze...

Amo esta música.
Obrigada!!!

LinkWithin

.