piątek, 29 maja 2009

Ptaki Ciernistych Krzewów

Ktoś pamięta? ;)
Moje ptaki rozmnażają się w zastraszającym tempie, prawie wszystko mi się już zaptasiło, zarówno prace sprzedażowe, jak i te w których mam potężne zaległości, czyli zobowiązania zabawowe, aż wreszcie prezenty i upominki, gifty i podarki - niespodziewajki. Tak to już ze mną jest - jeśli nie domkowo, to różano lub ptasio skażona :)

Dziś dwa bliźniaki które na chwilę przysiadły na pięknej kratce, nie darowałam im - przykleiłam :D Złapane w scrapowe sidła:

Pozdrawiam ciepło! :*

11 komentarze :

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Bardzo lubię ptaki podane po Twojemu, w takich kolorach szczególnie. Pozdrawiam.

Drycha pisze...

aaaale grubaśny notes *.*
takie są najfajniejsze :} :D

zielonooka pisze...

pięknie się wkomponował ten strzyżyk w tą krateczkę, super kolorystycznie współgrają:)
no i bardzo pokaźny ten notesik
bardzo mi się podoba mi się ten komplet:)
czekam z niecierpliwością, wiesz na co;)
buziołki:*

Asia-eight pisze...

Urzekły mnie Twoje ptaszkowe prace! I ta kratka za nimi w która złapane zostały... :D

pozdrawiam!

- Renia - pisze...

No tak, zaptasiło się :D. Ale ptaszęta są niewątpliwej urody. Więc prace z tymi ptaszętami są również przeurocze. A kartka i notes są uroooocze. Pozdrawiam serdecznie

Alina Anna pisze...

No i kolejna rzecz nas łączy:)
Ptak śpiewa najpiękniejszą pieśń
i nadziewa się na kolec ciernistego drzewa:)
Zresztą piękny film o miłości, niemożliwej do spełnienia, jak dla mnie najpiękniejsza scena, gdy ona jest na wyspie a on do niej przyjeżdża:) Kratki wysmakowane, piękne, pożądane:)

nimucha pisze...

Kolorystyka zachwyca.
No, nie tylko kolorystyka :)

hilde janbroers pisze...

wow, amazing card!!!

ILB hand made pisze...

Urocze !!! jak zwykle ;o)

mamajudo pisze...

te kolory... mniam... ptaszki niech się Ciebie jeszcze trzymają, bo bardzo im do twarzy z Tobą :)

paperina pisze...

Tworzysz wspaniałości, podglądam z zachwytem!!

LinkWithin

.