sobota, 9 maja 2009

Lo, Album & Co

Kolejna porcja rzeczy do pokazania, właściwie już zaległych. Tym razem scrap niecodzienny, album i ... notes - bez końca :D

Scrap wyjątkowy, bo stworzony - pierwszy raz - jako osobisty scrap rocznicowy. Mój i Marcina :)
Dlaczego akurat na 6 rocznicę? Nie mam pojęcia, widocznie to się właśnie nazywa "potrzebą chwili". Odszukaliśmy kilka starych zdjęć, z których po ostrej selekcji zostały dwa konkretne, ale i dwa nam najmilsze, najblizsze... Sięgnęłam po kolekcję "His and Hers" Kelly Panacci, parę kwiatków, ćwieków i guzików - i oto co powstało:



Dużo wcześniej powstał album na 40 rocznicę ślubu, który to album rodzicom ufundowały dzieci - świetna idea! Miał mieć 30 x 30 cm w wymiarach, natomiast nie miał być elegancki ani wymuskany, raczej stonowany (wybrałam błekitno - brązowe papiery Kelly Panacci "One of a kind"), ale z jakimś nieznacznym "żywym" akcentem kolorytystycznym (tu wybrałam czerwień), świetnie pracowało mi się ze starymi fotografiami, wszystkie bez wyjątku prezentowały radosną, pełną pogody ducha parę - w różnych okresach życia. Album dawno oddany, jubilaci uszczęśliwieni, więc czas wrzucić na tapetę własne albumy :) Przedtem jednak pokażę kawałek rocznicowego, zdjęcia i opisy zamazane, dlatego więcej nie ma sensu:

Na koniec - jak nie przymierzając - taka wisienka na torcie - jeden z ostatnich notesów, skrywający grubaśne wnętrze, w domowym, kraciastym ubranku, bardzo prosty, by nie rzec - prostolinijny, lecz prezentujący pewną prawdę. Prawdę czasu, prawdę ekranu, święte słowa:

I tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejszy przydługi post, życząc Wam udanego weekendu i duuuużo uśmiechu!

16 komentarze :

MonaLisa pisze...

Karola, scrap rocznicowy CUDNY.
Napisze to co uważam od dawna: Po kiego szukac LO's do inspiracji i zliftowania za granica, jak we własnym ogródku mamy taka perełkę jak TY. Takie scrapy sa najpięknijsze-inspiracja z życia a nie od innych. Podziwiac bede zawsze.

UHK Gallery pisze...

Niesamowite są Twoje scrapy! I nie wiem jak Ty to robisz, ale ciągle coraz lepsze, choć za każdym razem mam wrażenie, że juz lepiej nie można. Rewelacja po pachy O_o!!!

zielonooka pisze...

scrap jest cudny, pozostałe prace również świetne (jak zawsze:)). pozdrawiam:))

Filka pisze...

widziałam scrapka Waszego już ...piekny.
W sierpniu bedziemy z J. też mieć 6 rocznice, ależ to zleciało :O

Cała reszta piękniasta, czerwień w albumie pięknie wszystko przełamała.

Dag-eSz pisze...

Piękny scrapek, bo i zdjęcia na nim bardzo nastrojowe ^^ i album mi się podoba :) a ja w sierpniu 7latek będę świętować :P kurcze ten czas leci ;) Pozdrawiam :)

JASPISOWA pisze...

Fenomenalne! :o)

rosaliaa pisze...

masz niesamowitą łatwość w doborze kolorów.. mi bardzo podoba się album

Jowita pisze...

Scrap fantastyczny, te wszystkie polaczenia dodatkow, barw - wspaniale.
Oczywiscie album i notes sa rowniez piekne.

Ruth aka alteredgeisha pisze...

What a great way to celbrate 6 years together...very funky layout and full of interesting details!
My first start book was in those blue KP papers I still love it!!
Gorgeous work Karola loving the
50's vibe!!

Ruth xxx

qlkowa pisze...

LO jest świetny, baaaaaardzo mi się podoba.

Brises pisze...

Papieroweee cuuudaaa:)

Karin pisze...

You make really beautiful scrapbooks and LO's. I like your style.

Greets from Holland

AGNIESZKA ELŻBIETA TRAWIŃSKA pisze...

Podziwiam i się zachwycam, i tym podziwom i zachwytom końca nie widać.
Pieknie tworzysz, pięknie, romantycznie, pachnąco, świeżo.
Uściski, lengow.

nutka1911 pisze...

Ja zawsze się zachwycam i zachwycam Twoimi pracami. Są cudowne.

iris pisze...

everything is fabulous! But the first layout took my breath away!

Anonimowy pisze...

Witam, to ja z mężem byliśmy obdarowani albumem wykonanym przez Panią.Nasze wspaniałe, dorosłe dzieci wymyśliły prezent dla nas z okazji 40-lecia małżeństwa,a Pani go pięknie wykonała. Album oglądali wszyscy uczestnicy rodzinnego, jubileuszowego spotkania. Byli zachwyceni zarówno pomysłem na prezent, jak i cudnym wykonaniem.
Życzę powodzenia i sukcesów.
Pozdrawiam, wk.

LinkWithin

.