poniedziałek, 18 maja 2009

Bywało różnie...

...kwadratowo i podłużnie,
wielowarstwowo i dość płasko,
dobrowolnie i na hasło...
Ostatni tydzień pełen pracy,
której chwilowo nikt nie zobaczy,

tymczasem skoro już rymuję - pokazuję co następuje:

Neverending story, czyli kilka kompletów "prezentowych" (ale mam frajdę wymyślając kolejne, z daleka takie same, z bliska każdy o innym smaku):




I kawałek wędrownika Kamilki z edycji Cafeartowej. :) Jeden z kilku, które właśnie się pakują do wysyłki.


Pozdrawiam ciepło i dzięki serdeczne za odwiedziny! :*

16 komentarze :

Lena Katrine pisze...

Everything is just georgeus! I love your style! You're amazingly talented when it comes to choice of papers, and embellishments, and puts it all together in a delightful way! Thank you for the great inspiration!

rachel pisze...

ten komplecik niebieski jest rewelacyjny....szczególnie mi się podoba!!:)))

Didelis pisze...

Very nice, jak wszystkie Twoje prace!

UHK Gallery pisze...

Piękne są. Najpierw moją fav była zielona, ale to było zanim zobaczyłam niebieskość!!!!!!!!!

Jesooo jak ja kopcham ten papier, a sama go jakoś ugryźć nie mogę. No cudne!!!!!

AGNIESZKA ELŻBIETA TRAWIŃSKA pisze...

Cudowne, jak zwykle.

Jowita pisze...

Ojej, ale sliczne te Twoje komplety, kazdy inny ale kazdy cudny

rosaliaa pisze...

u ciebie jak zawsze pachnie subtelnością :D

Kulka pisze...

Jestem zachwycona :-)

Kamilcia pisze...

już się nie moge doczekac wędrowniczka :)

komplety piękne - normalka ;) ale Karolciu - zaprzyjaźniłaś się z maszyną? ;)

chwilka13 pisze...

no oglądać i oglądać bez końca bym mogła :)

Anonimowy pisze...

Absolument merveilleux, j'adore
Amitiés Rachel

finnabair pisze...

no to się nieźle napracowałaś, moja droga..tyle tutaj dóbr wszelakich, można oczopląsu dostać!

Filka pisze...

zielona maja ;P
piekny komplecik

Niebiesko_Oka pisze...

oczopląsu dostałam,
mnóstwo piękności- nie wiem na czym oko zawiesić 0_o
różowości i niebieskości- cudnościowe!
:D

ILB hand made pisze...

jak zwykle wszystko jest urocze i subtelne, można się zachwycać bez końca.
Już się nie mogę doczekać warsztatów by na własne oczy móc podziwiać talenty Karoli
pozdrowionka
ilb

kasiekw pisze...

ja w Twoim kucharzu jestem niezmiennie zakofana

LinkWithin

.