wtorek, 5 maja 2009

All About...

Miałam kiedyś hopla na punkcie filmu "Wszystko o mojej matce" Almodovara, ale to tylko mało istotna wmianka, żaden przyczynek do tego, aby zrobić scrapa "Wszystko o mojej córce" :D
Ani cienia podobieństw, scrap jaki jest - każdy widzi, słodki i różowy i cały na chwałę mojej bytności w Kelly Panacci DT :)
Materiałoznawczo: postanowiłam czasem - jeśli wyda mi się to istotne czy ciekawe - pokazać nie tylko pracę, ale i materiały, jakich użyłam do jej wykonania, tak też zrobiłam z niniejszą prezentacją ;)
Zatem:

All About Me (no, może nie wszystko, ale choć część...)


I jeszcze: materiały podstawowe z kolekcji All About Me:
oraz dodatkowe - pomocnicze z kolekcji Funtastik:

W ostatnim czasie zrobiłam dużo więcej ;) ale pozwolę sobie dawkować po trochu, w końcu intensywne celebrowanie (celebrowanie poprzez scrapowanie) Międzynarodowego Dnia Scrapbookingu opłaciło się :D
Ale to wszystko za chwilę, za moment, tymczasem pozdrawiam i mam nadzieję, że Wasz wtorek okaże się dobrym wtorkiem :)

17 komentarze :

Filka pisze...

normalnie marzy mi się kilka scraperek przy jednym stole z takim samym zestawem...
ciekawe jakie pracy by wyszły, oj bardzo ciekawe :))

Scrap jak zwykle.. miód ;)

Doris pisze...

absolutnie zachwycający! koloru przepyszne i takie majowo-wiosennne i zdjęcie przecudne i całośc ogólnie zachwycająca:) pozdrawiam i życzę dobrego popołudnia

elka pisze...

jEST NIESAMOWITY ,POŁĄCZENIE RÓŻU z zielenią ubustwiam,tak wiele dodatków które jednocześnie nie przytłaczaja zdjęcia .Będe sie nim troche celebrować

bomiel pisze...

cudowny!!!

Anonimowy pisze...

Love this Karola! Thanks so much for using our product alongside your beautiful daughter. She is so adorable!
Hope you are enjoying Spring in Poland!
Kelly

http://www.kellypanacci.typepad.com/

- Renia - pisze...

CUDOWNY!!!

nowalinka pisze...

Piekny zestaw a to co z niego stworzyłaś jest niesamowite, tyle szczegółów poupychanych na smaczka :)
Też bym sie pobawiła takim zestawem, ciekawe czy kiedys będzie dostepny w Polsce?..

ibisek pisze...

Cudny... po prostu cudny...
Cała istota Karolowego scrapowania :)
Miód malina.

Nulka pisze...

świetny!!

Ruth aka alteredgeisha pisze...

What a gorgeous photo she is so pretty!!
Love how you freestyled on this in your own way...I have got these papers and stickers stashed away somewhere!! Thanks for the reminder of how bright and pretty they are!

Goha pisze...

Jak zwykle Twoje prace są dla mnie SUPEROWE i dlatego znowu wytypowałam Ciebie do wyróżnienie :) :) :)

MonaLisa pisze...

eh Karola........... czy jest coś czego jak dotkniesz nie zamienia się w arcydzieło........... niby proste, gotowe elementy, a w twoim wykonaniu to majstersztyk, tak skomponowane.........eh, no po prostu uwielbiam patrzeć na to co robisz. zreszta, Ty wiesz, że i Ciebie uwielbiam :)

Janique de Suisse pisze...

What a gorgeous LO ! I love this colors !!

k_maja pisze...

jest po prostu DOSKONAŁY!!!!!

finnabair pisze...

tak, oj tak...cudeńko kolejne:)

Jednoskrzydła pisze...

te róże jak optymistyczne obłoczki! piękne

Mirabeel pisze...

Rewelacja!! Ale u Ciebie nie można nic innego zobaczyć :*

LinkWithin

.