niedziela, 26 kwietnia 2009

% różu w Róży

...Ile jest % różu w Róży?
...Mamusiu, a gdzie dokładnie mieszka wielka miłość?
...You are my Sunshine... my only sunshine...
...proszę aby był bardzo dziewczęcy i elegancki...


I jeszcze kilka przeróżnych wątków i okoliczności złożyło się na to, że wczoraj powstało sporo różowości :)
Materiałoznawczo - absolutny mix kolekcji, niesamowicie lubię wyszukiwać takie małe detaliki, dodatki pasujące do czegoś z zupełnie innej kolekcji papierów, lub papiery do dodatków, które kuszą :))) Staram się ostatnio mocno wykorzystywać świetne dodatki Kelly Panacci - nie wiedzieć czemu - pasują wszędzie!
Do rzeczy:
Zrobiłam 2 scrapy 30 x 30 z Różą i różem w roli głównej, piękne zdjęcia (takie ulotne momenty...) Najmłodszej zrobiła Agnieszka - dziękuję!
Udało mi się także skończyć zamówieniowy notatnik - również w różu :))) Notes czeka na braci i siostry i wkrótce pokażę je w pakiecie, ale dziś nie mogłam się oprzeć aby ich nie zestawić razem ze scrapami, jak różować to różować!
Zatem... uwaga... (duuużo zdjeć, osoby uczulone na róż proszone są o zażycie sporej dawki zyrtecu ;)...

{I love you} - roboczy tytuł : Gdzie mieszka miłość?
Scrap powstał z potrzeby chwili ale świetnie mi pasuje na ostatnią Kolorosferę :)))



{You are my sunshine}

Scrap na wyzwanie z tekstem/tytułem piosenki (milion warstw!)


Notatnik, dużo lukru :))


I to byłoby na tyle, na dziś, wracam do domowego szpitalika :) robi się cudownie biały, taki pudrowy shabby chic, za sprawą niejakiego Pudrodermu :/ i nadpobudliwości Najmłodszej :/

Dziękuję za odwiedziny i Wasze miłe słowa!
Życzę Wam spokojnej niedzieli i udanego poniedziałku! :*

18 komentarze :

Jowita pisze...

Same cudenka u Ciebie, zachwycaja, raduja, wprawiaja we wspanialy nastroj

Lena Katrine pisze...

Beautiful work - as always! Love the colours you've used, and all the beautiful embellishments!
Thank you for the inspiration!

Karola pisze...

Witam serdecznie! Od jakiegoś czasu zaglądam do Ciebie w poszukiwaniu nowych pomysłów i inspiracji... Cudne prace widzę tu za każdym razem! I chociaż za różem przepadam średnio to scrapek i notes w Twoim wykonaniu bardzo mi się podobają i wcale nie są "za różowe" ;)
Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!!!!

bomiel pisze...

Przepiękne prace.

chwilka13 pisze...

occcchhhh, scrap z milionem warstw jest niesamowity!

mamami pisze...

No to posprzątane, ja sie już za próbnik z kolorosfery nie biorę, chyba ze pojadę na fali C&S, bo inaczej nie staje z Tobą w szranki :)))))
Scrapy piękne, strasznie lubie takie cukierasy.

finnabair pisze...

pocukrowałaś, pocukrowałaś -obydwa scrapy wyszły arcypiekne, choć drugi chyba bardziej..te warstwy tak na mnie widać podziałały :)

karikara pisze...

Ja pokochałam różowy od kiedy mam córki. (Inaczej nie byłoby z nimi o czym gadać:))
A prace przeuroczo-miodowo-rozpływające się w gębie

BETIK pisze...

Świetne scrapy, szczególnie ten warstwowy... Róż w Twoim wydaniu jest cudny!!!

ulkasan pisze...

jestem w szoku!! jakie cudeńka!!! cudniaste te scrapy!!!

zielonooka pisze...

piękne scrapy! jak zwykle nie moge oderwac oczu a notatnik jest miodzio!! bardzo mi sie podoba:)
zapraszam do mnie czeka na Ciebie mała niespodzianka:)

aulik pisze...

w takiej postaci różowy jest po prostu świetny!
piękne prace...siedzę i podziwiam...

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Jak się napatrzę na Twoje prace...to potem nie jestem w stanie przeciąć papieru, w obawie, że popsuję... To co robisz, jest perfekcyjne!

Agnieszka - Anna pisze...

W Róży jest 200% różu i wcale nie jest mdło.

Anonimowy pisze...

Waouh, absolument merveilleux.
Amitiés
Rachel (r_me@windowslive.com)

katharinka84 pisze...

Różowe piękności!!!
:D

Karola pisze...

Karolka, wpadnij do mnie po niespodziewankę ;)

zmorka pisze...

No i się zakochałam w notesiku... :))
Róż nie musi być mdły i u Ciebie widać przykłady :))
Pozdrawiam :)

LinkWithin

.