sobota, 25 kwietnia 2009

Reksio Forever

Czy jest na sali ktoś, kto nie zna Reksia? W końcu większość z nas wychowała się na tej kultowej kreskówce :))) Tak się składa, że pluszowy Reksio wraz ze swą przenośną (tak, znak naszych czasów) pluszową budą to ukochany i prawie nieodłączny atrybut Róży :) Noszony do przedszkola, na spacery, do kąpieli i do łóżka, powiernik sekretów 4 - latki (buda jest powiernikiem ciastek niecnie bunkrowanych)... taaak... ta przyjaźń to jest coś! :)
Takie coś, że aż zasługuje na scrapa :) Pewnego wiosennego już weekendu udało nam się pstryknąć kilka zdjęć Róży na spacerze z Reksiem - świetna okazja aby scrapnąć ku pamięci - Brygadę RR :)
Scrap z multizdjeciowy to coś, co się u mnie rzadko zdarza, ale na tyle mnie kręci, że prawdopodobnie będę takie małe serie zamykała także w LO, alternatywnie do mini albumów.

Bardzo już mi brakowało czegoś zdjęciowego, czegoś 30 x 30 i czegoś kolorowego :)

Jak to zwykle u mnie bywa - ta kolorowość jest nadal karolowa, ale cóż poradzić ;) Jest taki styl w scrapbookingu, zwany playful, wiele mówiący posiadaczom dzieci - radosny, mocno kolorowy, wspaniale oddający zabawę czy psoty dziecięce, staram się weń wpasować tym scrapem, jak zwykle na zasadzie kolejnych ćwiczeń :) A może to tylko wiosna w pełni każe sięgać po radosne zestawienia kolorów? :)

W scrapie wykorzystałam całe mnóstwo dodatków Kelly Panacci (są takie radosne!) oraz papiery Crate Paper z kolekcji Sweet Brunch (uwielbiam ich teksturę!). Nieodłączne guziczki i kwiatki dopełniły całości ;)


Udanego weekendu życzę i ciepło pozdrawiam!*

17 komentarze :

- Renia - pisze...

Bajeczny scrap. A Reksio z Różą to przesympatyczny duet :D

I wcale się nie dziwię, że Róża zabiera go wszędzie.

Pozdrowionka serdeczne.

AgaB pisze...

Reksio z właścicielką Super!
I choć taki kolorowy - to pięknie zamknięty w tej tęczy doskonale dobranych barw

Anna-Maria pisze...

absolutnie fantstyczny scrap! cudny temat - jASIO TEż ma szczekającego Reksia w budzie :) wychodzi z nim na spacery - ale bajki dawno nie widzialam niestety. pieknie dobralaś kolory i nadal jest "karolowo" pięknie... bardzo lubię Twoje LO'sy :)

Beata pisze...

obłędny! i jak Róży pięknie w błękitach i brązach:)

partycja.g pisze...

Taką samą jazdę na Reksia ma nasza Kamiśka, kupiłam jej nawet takiego samego Reksia. Ale bez wątpienia najbardziel lubi udawać, że ona sama nim jest, trzeba jągłaskać, a za konkretnym fotelem ma swoją budę... Tia ;)

Jowita pisze...

Przesliczny scrap, radosny, kolorowy, wiosenny i taki wspaniale dzieciecy - cudenko

rachel pisze...

ja sie wcale nie dziwię, że ona tak kocha tego Reksia!! on jest superaśny!!:) a skrapik rewelka!!:)

Fioletowe poddasze pisze...

Reksio cudowny! Równie jak scrap :) Kolorowy, letni, super! Mam nadzieję, że rodzina wraca do zdrowia.

elka pisze...

Jest piękny .A reksio faktycznie zasługuje na oprawę .Śliczna córcie masz i ma tak cudowne imię

ZIELONA pisze...

Śliczny, dziewczęcy scrap :)

white.sheep pisze...

Pamiętam Reksia i ja,ale chyba nie była jego dużą fanką.Wolałam Uszatka :).Nawet nie wiedziałam,że można kupić pluszaka Reksia,bardzo fajny.A scrap cudo,zresztą jak wszystkie inne prace.Pozdrawiam.

rudlis pisze...

Oj pamiętam Reksia :)
Kolejne dzieło scrapowe u Ciebie - duecik RR bardzo radosny, sympatyczny, kolorowy, bajeczny ...
piękny :)))

Mirabeel pisze...

Już tęskniłam za LO u Ciebie ;) Piękna praca! Moje dzieciaki też kochają Reksia :)

Magda pisze...

witam,
na swieta robilismy chrzciny synka i tez dostal dokaldnie takiego samego reksia w prezencie :) na sesje musze poczekac,synek ma niecale 4mc,ale kiedys pewnie sprobuje zrobic podobnego scrapka :)
dziekuje za inspiracje!
pozdrawiam! magda.matraszek
www.magdamatraszek.blox.pl

ulkasan pisze...

ale słodziutki scrap taki kolorowy i żywy - super!!

Birgit pisze...

Ohhh, this LO is totally amazing!! Love, love the colors and design! Awesome! :)

Bea pisze...

Cudo!!!! W Reksiu zakochałam się!!! Kupię!!!! Oj żeby Tymo w końcu polubił jakąś zabawkę!!!! hahah ;)

LinkWithin

.