wtorek, 21 kwietnia 2009

OSPAły dom...

Nie jest dobrze. Ja zagrypiona, Róża zaospiona. :( Chorujemy - kurujemy się obie, dobrze, że nasz rodzynek w pełni sił i zdrowia! Na najbliższe długie dni zapowiada się zatem... OSPAły dom, pełen książek do czytania, dźwięków do słuchania, filmów do oglądania a przede wszystkim pogaduszek do poduszek. Fajnie czasem pochorować, mnie chyba trochę potrzeba :D Zgarnę tylko do domu zaległe wędrowniki, niedokończone albumy i ... można się kurować :D
Tymczasem kilka rzeczy do pokazania - sama komercha ;) Bez zdjęć chwilowo, choć zdjęcia się właśnie drukują i szykują do albumów różanych, które mam nadzieję niebawem wykończyć... Tak - mam nadzieję to słowa kluczowe :D
A teraz - komplety, sety duety, tria i inne takie:

Różany:


Zielonkawy:


Dziewczyński:



... i w kratę:


Temu, kto dotrwał do końca tego posta - kawałek sernika w nagrodę :D

Podrawiam ciepło!! :*

20 komentarze :

nowalinka pisze...

Wow, ale produkcja, dostałam oczopląsu, zachwyt wielki i podziw :)
ten dziewczyński mi naj, naj, ale reszta też świetna i dopieszczona :D

rachel pisze...

ojojoj...no ja mam nadzięję, że w tym chorowaniu bezie coś miłego...np ten wspólnie spędzony czas..hi hi...zdrowiejcie szybko!!! a do końca dotrwałam...i z paszczą otwartą oglądałam...hi hi...oczopląsu dostałam...i się zakochałam...he he he...takie śliczności...że aż rymiki mi powstały...hi hi:)buziaki dla was!!:)

Kamilcia pisze...

świetne wszystkie !!! zdrówka dla Was obu i rodzynka nie zaraźcie, bo kto Wam będzie zachcianki spełniał ;)

elka pisze...

Jakbym mogła nie dotrwać skoro takie cuda pokazałaś ,a sernik chętni,chętnie

rudlis pisze...

Cudne te kompleciki :)))
Naprawdę trdno wybrać najładniejszy, każdy ma swój urok!
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, chociaż takie małe "leniuchowanie" czasami jest potrzebne ;)

asia wu pisze...

Jak to powiedział pewien tasiemiec - "A gdzie ciacho?" ;)

Przesyłam dużo zdrowych fluidów, życzę Róży, by tak mocno nie swędziało (bo jak będzie się drapać, to będzie wyglądać tak jak ja, cała podziurawiona). A artystycznie - rewelacja. Ale czy u Ciebie może być inaczej?

cwasia pisze...

Jak zwykle: same cudowności!
Zdrówka życzę :*

Agnieszka - Anna pisze...

no i oprócz "stu lat" zdrowia Ci trzeba jeszcze życzyć...

och, żeby wszyscy którzy parają się "komerchą" robili to na takim poziomie jak Ty...

Lena Katrine pisze...

As always - a pleasure to visit your blog! You always gives me great inspiration with your beautiful work!

alcoholinky pisze...

absolutely beautiful cards. wish I could read Polish(!) and very good to hear De Phazz too!!

ulkasan pisze...

boskie, boskie i jeszcze raz boskie te kompleciki, cudności!!!!!!!!!!

dużo zdrówka życzę :)

qlkowa pisze...

Zdróweczka!
Pierwszy komplecik jest prześliczny.

Ruth aka alteredgeisha pisze...

Such beautiful colours in all of them.
If I had to choose a favourite then it would probably be the first one. I think it's K&Co and has such timeless qualities.
But really they are all sensational!

Kamilcia_W pisze...

Zdrówka życzę przede wszystkim i staję w kolejkę po serniczek, pewnie już wszytko zjedzone :( bo już tyle osób było przede mną, ale jak obiecałaś to chyba kolejną blachę musisz piec bo u Ciebie zawsze dużo gości :)
Wszystkie prace oczywiście śliczne, ale tu nie było innej opcji, pozdrawiam

zielonooka pisze...

cuuuuuuuuudniaście!!!! Wszystkie są urocze i bardzo mi się podobają:)
Szybkiego powrotu do zdrowia:)!!!
Pozdrawiam, wiadomo skąd:)

Kulka pisze...

Achhh, jeśli tak wygląda ospałość i chorobowy brak formy... Achhh... ;-)

katharinka84 pisze...

A u Ciebie jak zawsze same cudowności :D i do tego w ilościach hurtowych ;)

Karola pisze...

Dziękuję Wam bardzo za życzenia zdrowia i dodawanie otuchy! :* Róża muchomorem, a ja coraz lepiej, młoda się nie drapie, za to wszyscy wokół na zasadzie autosugestii. :)))
Sernika drugiego niestety nie będzie, tamten był z cukierni (któżby mnie podejrzewał o pieczenie ciast?!), ale za to dziś są eklerki ;)
Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny, wreszcie mam chwilę aby coś odpisać w drugą stronę!
Buziaki!:*

Iwona Izabela pisze...

Przepiękne !!! Karola, Kitty jest już na pudełeczku dla Róży :) Pozdrawiam Iwona

Jowita pisze...

Przecudowne kompleciki

LinkWithin

.