wtorek, 14 kwietnia 2009

Lądek. Lądek Zdrój...

No, prawie... Zdrój jest, plaża jak się patrzy... Lądek też niczego sobie - choć nie ma takiego miasta - Londyn ;) ---> a wszystko to na dwóch zaległych ramkach, które miały być prezentem dla pewnej rodzinki, od innej rodzinki :) Sympatycznie :)

Wyzwanie pt. "ramka londyńska" przyprawiło mnie o ciarki, jednak to przy morskiej miałam twardszy orzech do zgryzienia. Jakkolwiek - praca przyjemna, zyskała uznanie odbiorców ;)
A to moje zmagania - z podpórką, w rozmiarze 22 x 28 cm :) :
Londyńska: tutaj wykorzystałam stemple ISC - Scrapbook Words LO's I

Plażowa: a tutaj wykorzystałam transparentne naklejki morskie :


Pozdrawiam ciepło - tak jak ciepło się wreszcie zrobiło, wiosna w pełni, nie siedźcie przed kompami, szkoda słońca! :D

5 komentarze :

MonaLisa pisze...

Karola-obie kartki bombowe :)
a morska to aż bryzą zaleciała :)

ulrika_m pisze...

Hi! I love*love*love your layouts, especially the London one. It is absolutely amazing! Thanks for sharing! Best regards from Sweden.

jazsutra pisze...

Thank you so much for the "follow-me" @ my blog. so honoured and loving yr LOs,yes the London one is AMAZING!-jaz

rudlis pisze...

Piękne prace :)))
A ja wpadłam złożyć życzenia urodzinowe:

Zdrowia bo najważniejsze, miłości bo uskrzydla, szczęścia bo czasami potrzebne i niekończącej się weny twórczej:***

yovi pisze...

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI 18-STYCH ;) URODZIN!!!!! DUZO ZDROWKA , SZCZESCIA I NIEKONCZACEJ SIE WENY!!!!!

LinkWithin

.