niedziela, 19 kwietnia 2009

Kompletnie...


...się zakręciłam ostatnio, sporo na głowie, sporo do zrobienia, czas umyka jak szalony, prawie nie zauważyłam jak stuknęło mi kolejne "naście" wiosen ;)

Bardzo Dziekuję wszystkim pamiętającym za ciepłe słowa i życzenia, upominki, wspominki, telefony, sms-y, maile, mocno czekoladowe torty, pyszne smaki, piękne zapachy, śmiechy i gitarowo-basowo-melodykowy jam session :D !

Kompletnie też u mnie ostatnio jest scrapowo - komplety, komplety... Ot, takie jak ten tu na ten przykład - niespodziewanie niebiesko - brązowy :)


Uściski ciepłe! Miłego początku tygodnia!

14 komentarze :

Mirabeel pisze...

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!:*

Alina Anna pisze...

No właśnie, jakoś tak szybko te dni mijają, mamy kolejne urodziny, ale najważniejsze, że czujemy się młodsze, nie starsze!:) Tego właśnie Ci życzę! Wiecznej młodości, mino upływającego czasu!:) No i radości z życia, w jego wszelkich dziedzinach:)
Tak się kiedyś zastanawiałam nad przedstawieniem "baranów" w jednym wędrowniczku, aby sprawdzić jak wiele nas łączy (Betik, ja, Ty, Rudlis), jest nas dużo:) Ciekawe jak wiele mamy wspólnego! Pozdrawiam i życzę miłego dnia
i tygodnia:)

bomiel pisze...

Śliczny.

Zussska pisze...

Serdecznie, nie mniej spóźnione Wszystkiego Najlepszego! :-)

karikara pisze...

Mocno, mocno, mocno ściskam i życzę spełnienia marzeń.

Chyba nie udusiłam?

Drycha pisze...

mrrrr pachnie deszczem.... bardzo mi się podobają


stoo lat!

takie spóźnione trochę, wybacz, nie wiedziałam :)

AGNIESZKA ELŻBIETA TRAWIŃSKA pisze...

Kochana najlepsze życzenia, nie wiem , które to "naście", w każdym razie pamiętaj ,że życie zaczyna się po czterdziestce.

Uściski, Lengow.

AgaB pisze...

Śliczne zestawienie. Lekkie kolory i delikatna kompozycja. Jak mgła wiosenna...
Spóźnione lecz serdeczne - Wszystkiego Najlepszego!

Kamilcia pisze...

Kochana i ode mnie wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ( tej kuchni cudnej ;) ) i w ogóle - czego sobie życzysz !!!

Jednoskrzydła pisze...

oj niebieski i brąz bardzo moje (mam takową sypialnię!) ale w Twoim wykonaniu to sama poezja. I jeszcze jedno ach och - też słucham Hotel Costes! ściski, Ania

Koczes pisze...

Karola, zapraszam do mnie na bloga po odebranie nagrody- wyróżnienia dla przyjaciela:)serdeczne uściski, pa:)

rachel pisze...

zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia!!:)

Agnieszka - Anna pisze...

sto lat!
weny, czasu i chęci
duuuża buźka

a niebieskości przepiękne

partycja.g pisze...

Stoooo laaaaat, stooooo laaaat!!
(spóźnione, buuu :()
A ten komplet starsznie mi się podoba! I ma przecudne szare kwiatki!

LinkWithin

.