środa, 11 marca 2009

Z ptaszkiem w komplecie

Ten jeden, jedyny przedziwny, nieodgadniony odcień chodzi, biega i zaczepia mnie od dłuższego czasu - jakieś mdłe, a jednocześnie fascynujące powiązanie błękitu, seledynu i szarości... Przez długie lata nie cierpiałam seledynu - kojarzył mi się jednoznacznie - ze szpitalem, teraz jednak sam się napatoczył, został oswojony, ugłaskany, pokochany i ... no właśnie - dziś znów kolejne prace w tym kolorze;

Komplet notes + kartka okolicznościowa :) Z ptaszęciem.



Baardzo Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa! :*

8 komentarze :

Zojka72 pisze...

Ptaszek wyjątkowej urody ;-)

Jowita pisze...

Piekny komplecik

bomiel pisze...

Superowe.

rudlis pisze...

Oj, marzenie mieć na własność taki komplecik :)

Dinolka pisze...

Dobre połączenie kolorów :) Śliczny zestaw!

zmorka pisze...

delikatniutkie :))

- Renia - pisze...

Czy ten śliczny komplet ma już właścicielkę? Bo bardzo mi się podoba i mam na niego chrapkę :)

pasiakowa pisze...

Piękny komplecik :)
Fajnie wyglądają te wycięte z papieru kwiaty wraz z kwiatkami od Primy :)

LinkWithin

.