sobota, 28 marca 2009

Uśmiech proszę!

Ciężki tydzień kończy się, została jeszcze jutrzejsza wyprawa do Poznania i już będzie z górki :)))
Ciężki tydzień, bo sporo rzeczy na "wariackich papierach", nikomu niepotrzebnego pośpiechu i rozmieniania się na drobne, pochylania nad czymś, nad czym nie warto się zatrzymywać, porządkowania stołu i głowy. Czasem tak mam kiedy dużo rzeczy i spraw się nawarstwi, ale wtedy trzeba wziąć głęboki oddech i przypomnieć sobie priorytety :D I uśmiechać się!
I... dlatego nie mogłam się doczekać wczorajszo - dzisiejszego Nocnego Maratonu Scrapowania, liczyłam na to, że będzie gwarno, wesoło i twórczo i nie pomyliłam się! :D Było super, za co Wielkie Dzięki Dziewczynom :*, a poniżej dowód , a nawet 3 - na to, że i ja coś czasem potrafię scrapnąć w tłumie ;) Kiedy dotrą do mnie jakiekolwiek zdjęcia z tej nocnej zabawy - wówczas je tu dorzucę, tymczasem:
Scrap 30 x 30:

I dwie "dzieciowe" kartki, jedna dziękczynna, a druga "serdeczna":

Weekendowe pozdrowienia ślę i życzę tyle słońca, ile każdy ma w sobie :*

13 komentarze :

zielonooka pisze...

świetny scrap i suuper fotka!
karteczki bardzo urocze:)
pozdrawiam:)

Anna-Maria pisze...

to są jedne z piekniejszych kartek jakie ostatno widzialam; scrap super - piekne zdjecie, fajne kolory - lubięto połączenie. bombowo jak zwykle.

bomiel pisze...

Cudny skrap,a kartki powalające na kolana.

INQA pisze...

Oj, nocna robota Ci służy !
Zakochałam się w karteczce z dzieciaczkami - PIĘKNA !!!!!!

nowalinka pisze...

Wow!! Ale wyczeany scrapik z pięknym uśmiechem :)
A te karteluchy w takim starociowym klimaciku, świetne :))

Agnes pisze...

Jestem na tak..... świetne prace , bedę częściej tu zglądać:) pozdrawiam ciepło

Jowita pisze...

Cudny scrap z optymistyczna minka na zdjeciu, a karteczki powalaja na kolana - FANTASTYCZNE

Lydi'art pisze...

C'est encore magnifique, je suis enchantée à chaques créations.

Bravo, Lydia.

finnabair pisze...

za te dziurki to cię podziwiam z otwarta gębą...

Bea pisze...

Karola uwielbiam wszystkie twoje ostatnie portrety!!! Pięknie się oprawiasz!!!!!

Eulalie pisze...

Your scrapbooking is really amazing and so cute! Wonderful!

regine pisze...

très jolie page. plus une belle série de cartes!!!! Tu les envois toutes à des amies???

Tereza Crump aka MyTreasuredCreations pisze...

hi there, I found you on Scrapbook.com...you have very lovely styles.. I am a big fan of Daisy D's papers too....where do you get your vintage images? :)

LinkWithin

.