poniedziałek, 9 marca 2009

Turkusowy koń i spółka


Dziś odwiedziła nas Agnieszka z pewną niespodzianką - spodziewajką :D Przywiozła nasze wypalone już po szkliwieniu - pierwsze ceramiczne robótki. Jestem pod wielkim wrażeniem efektów! Bardzo zarozumiale stwierdzam, że podoba mi się wszystko co ulepiłam :D Cały dzień przyglądałyśmy się swoim pracom nie mogąc uwierzyć, że to my same :)))
Ok, możliwe, że nie ma się czym chwalić, weterani ceramiczni pewnie śmieją się do rozpuku, ale ja złapałam bakcyla, cieszę się jak dziecko z tych pierwszych, niewprawnych robótek... Za jakiś czas pewnie pokażę kolejne wytwory :) Tym brakuje jeszcze koronek jako zawieszek, ale tak trudno się zdecydować... a może aksamitki? Albo wstążki w kratę? Hmm?


30 komentarze :

Mirabeel pisze...

Jejku! jakie cudne!! Też tak chcę!!!

k_maja pisze...

aleeeeee pięęęęękne!!!!!

Bea pisze...

ooooo rety!!!
ale piękne!!!!!

anita22 pisze...

oj konik przecudnej urody!

qlkowa pisze...

Rany, ale śliczności!!!!
Podoba mi się wszystko!

SentiMenti pisze...

są niesamowite!!!

wolfann pisze...

przepiękne!!!konik cudny!!!siłą mnie następnym razem zabierz ze sobą;)

zielonooka pisze...

na jaskry i żonkile!:D wyszło fantastycznie!!!:)

Fioletowe poddasze pisze...

Muszę Ci powiedzieć, że masz powody do dumy :) Piękne, piękne!

cwasia pisze...

Cudeńka!

nowalinka pisze...

Ale cacuszka, i te faktury widoczne!!! Cudne! :)

patrisha pisze...

zaniemówiłam!
to jest obłędnie piękne!!
sprzedasz coś? ;-)))

joasiah pisze...

Karola masz talent w swoich łapkach !!

gaja pisze...

Jakie śliczności!! Zazdroszczę nowej umiejętności, efekt wspaniały a ptaszek bardzo pasowałby do mojej kuchni ;)

Dag-eSz pisze...

Boskie Ci to wyszło - zwłaszcza konik i miseczka!!! Normalnie ślinotoku dostałam :)

Nulka pisze...

konik cudny!!!!

Kamilcia pisze...

piękne !!! i takie Twoje :) chociaz spodziewałam się białej misy, haha ;)

cottage farm villa (cottagecharm) pisze...

BEAUTIFUL!!!

Asia-eight pisze...

jęknęłam tylko z zachwytu! Piękne! Wszystko!
Pozdrawiam serdecznie!

slodqa pisze...

ooo raaaanyyyy! ale piękności! nie wiem co podoba mi się najbardziej!

BETIK pisze...

Ta misa.... Konik i ptaszek też piękne. Aż strach pomyśleć co Twoje ręce będą wyczyniać jak już nabierzesz większej wprawy...:))

Anonimowy pisze...

eh no misa zapowiadała się na ładniejszą:( co to szkliwo takie nierówne?? koniki ładne:D

- Renia - pisze...

Taak - oczywiście turkusowe - oczywiście piękne. Wszystko cudne, a najcudowniejsza jest ta misa!

Birgit pisze...

Wow! This is sooo gorgeous!

chwilka13 pisze...

eee, yyyy, ekhm, ja z zachwytu zaniemówiłam!

Lamarta pisze...

Przed chwila byłam u Finn, a teraz u Ciebie - piekne ceramiczne prace na obu blogach:)) Jakaś epidemia?
Ach, w końcu się zapisze na warsztaty ceramiki, kusicie!!

mamajudo pisze...

cudne, cudowne, cuuudniaste!!!

lengow pisze...

No i słusznie, żeś dumna!!!
Piękne prace. I mimo ,że z gliny i szkliwa, to jednak Karolowe. I takie trochę scrabookingowe.

Tak mi się skojarzyły po pierwszym rzucie okiem.

Oj zdolniacha z Ciebie.

Uściski od starej ciotki.

pasiakowa pisze...

Uaauu... i więcej słów z siebie nie wymówię... brak..
uau..

dziunka pisze...

Wspaniałości. Podziwiam, podziwiam, i co chwilę zachwyca mnie coś nowego :)

LinkWithin

.