wtorek, 24 marca 2009

Osowiała ja


Ale tylko twórczo :D Mania sówkowa jakoś późno mnie dopadła, a właściwie trudno tu mówić o manii :) Z pewną taką nieśmiałością i ostrożnością postanowiłam wykorzystać nowe sowie stempelki od Kelly Panacci - Twit Twoo Clear Stamps :) Nawet je nieudolnie pokolorowałam :D No tak... kolorowanie stempli nie stanie się moją pasją :/ ale sowy będę jescze eksploatować!

Dołożyłam trochę papierów ze starszych kolekcji Kelly Panacci, tych, od których zaczynałam swoją przygodę z tą marką, bardzo za nimi zatęskniłam :D ale po otwarciu paki z kolejnym zatowarowaniem od Kelly radości nie było końca kiedy okazało się, że tym razem uraczyła mnie nie tylko czymś nowym ale także tym, do czego mam sentyment.

I tak powstały sowie kartki ;)



Pozdrawiam ciepło, miłego wtorku życzę! :*

12 komentarze :

Bea pisze...

Nie zmyslałaś, jak mi o sówkach wspominała!!!! oto i są!!! Sówki na różowo!!!! Niby sówkowo, a wciąż Karolowo!!!

ulkasan pisze...

śliczne sówkowe karteczki :)

nowalinka pisze...

Znowu jak słodkie cukieraski :D
Ta sówka dziewczynkowa ma tak wdzięczne oczęta, że ach!
Świetne kartki, nawet kolorowanie sówek Ci wyszło :)

Filka pisze...

sowa czadowa :D

Margaretka pisze...

Cudne te karteczki z sówkami! Sówki są urocze i łatwo można im ulec :))

Fioletowe poddasze pisze...

Świetne te sówki!!!

katharinka84 pisze...

Cudowne!!!
:)

Mirabeel pisze...

Słodziaki!! świetne kartki!! :*

- Renia - pisze...

Zauroczyły mnie te kartki. Sówki przesłodkie, a papier cuuudowny. Też taki chcę!

Buziaki!

Anonimowy pisze...

Love, love these Karola! Thanks for using our stamps and products! You're the best!!
hugs,
Kelly

Anonimowy pisze...

It's always so sweet and perfect

I'm fan

Award here: http://christalove.canalblog.com/archives/2009/03/25/13127129.html#comments

Christal from Belgium

Birgit pisze...

Those cards are just to cute!!

LinkWithin

.