poniedziałek, 2 marca 2009

Motyla noga...

Taak... motyla noga, motyla baza... wszystko jedno - skoro motyl spędzał mi sen z powiek od dawna :D Bardzo chciałam ozdobić motylą bazę, ale chyba zbyt dużo wersji kołatało mi się w głowie, w związku z czym wciąż odkładałam. I gdyby nie Dominika ze Scrapińca, która zaprosiła mnie do zaprojektowania kilku albumów na jej bazach - pewnie motyl odszedłby w niepamięć.

Powstał jednak - ze zdjęciami małej Róży, miała tu jakieś 15 miesięcy i szukała wiosny, naszej pierwszej wiosny w Turaszówce. Chciałam, aby był to album kolorowy, ale nie pstrokaty, stonowany, postarzony, nawet dość mocno, więc i papier ścierny i szczotki i distressery i wszelkiej maści tusze bardzo mi pomogły. Papiery, które wybrałam mają motywy haftu krzyżykowego, więc jest sielsko, tak jak sielsko jest w Turaszówce, słodko, tak jak słodkie może być małe dziecko i kolory - moje ulubione :) a na dodatek: sprane, stonowane (ok, trochę pomogłam im przecierkami...). Album zawiera trochę przemyśleń na temat tej konkretnej sesji, która jest dość spora, ale wybrałam tyle zdjęć ile zdołałam zmieścić w albumie, a jednocześnie na tyle reprezentatywnych, że wystarczających do zilustrowania tych wspomnień. I jest sielski, wiosenny (jeszcze nie "w pełni wiosenny"), starociowy nieco... MOTYL :)




Ciepło pozdrawiam! zapowiada się piękny, słoneczny dzień - tego słońca Wam najbardziej życzę! :*

25 komentarze :

Zojka72 pisze...

piękny jest ;-)

Jowita pisze...

Cudowny album. REWELACJA!!!

slodqa pisze...

cudny! a ta baza rzeczywiście świetna:)

Bea pisze...

aaaależ....... Karola, nie możliwa jesteś!!!! takie cudne rzeczy co rusz zapodajesz!!! PIĘKNY ALBUM!

Ruth aka alteredgeisha pisze...

Karola this mini book is just adorable, beautiful papers and I love the butterfly shape and how you can see through it to the next layer......I haven't made a mini book for ages but this is inspiring me again.

qlkowa pisze...

Podoba mi się!
A baza jest rewelacyjna!!!

finnabair pisze...

absolutnie cudny - i te papiery CC sprawdziły się w 100%

elka pisze...

ale ,świetny jestem pod dużym wrażeniem

zmorka pisze...

CUDNY :))

truskawka pisze...

niesamowity !:)

lengow pisze...

Karola, jak zwykle przepiękne.
Harmonia kolorów i ozdób.

Och i ach ...

Ja się swoich baz doczekać nie mogę.

Kamilcia pisze...

sz co - nie ogladam tego !! nie oglądam zdjęć!!



chcę na zywo podotykać :) MUSZĘ !!!

ściskam serdecznie

acha, zabawa i male wyróznienie u mnie dla ciebie, bo zapomniałam, haha

prolka pisze...

Cudny album!!!!

nowalinka pisze...

Ty to normalnie, nawet z szarej bazy cudo zrobisz :) Piękny i ulotny motyl jak wspomnienia :)

Berberis pisze...

Fantastyczny album!!!
i zdjęcia i kompozycja wszystko suuuperrr!!! Takie delikatne, subtelne jak skrzydla motyla...

patrisha pisze...

co tu dużo pisać... dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych!

Isabel De Pauw pisze...

very beautiful !!!
Isabel from Belgium .

chwilka13 pisze...

cudniaste! werbalnie trudno wyrazić mi ten zachwyt :)))

Ewelina pisze...

Z zachwytu wyszłam z siebie i ustałam obok. Piękny motylek, wszystkie szczegóły dopracowane w 100% .

ScrappyBlueStones pisze...

Karola, matko ty scrapów jedyna!!! Ledwo co się człowiek po jednym pozbiera, to już osłabiony błyskawicznie pod kolejnym cudem na ziemię pada!!!

BETIK pisze...

Przepiękny!! Ilekroć tu wchodzę wiem, że będę mogła się podelektować.... :) No prawdziwy majsterstyk!

MonaLisa pisze...

baza cudeńko sie wie, twoje wykonanie mistrzowskie !!!!!
jaka szkoda ze motylek jest taki dziewczecy bo pewnie tez bym sie skusiłą :D

sylviehavre pisze...

Vraiment suuuuuuublîme j'adoooore
bizzous vivi

ewa pisze...

Ja padłam z zachwytu!!!!

gooseberry pisze...

ciepły i pastelowy albumik...piękny wyszedł...
papiery cudne...rewelacyjna kompozycja...

LinkWithin

.