czwartek, 19 marca 2009

Jestem...

... taki lub bardzo zbliżony tytuł ma przynajmniej kilka wędrowników do których mam sie wpisać :)
Każdy jednak chciałabym ująć troszkę inaczej, mimo, że na ten sam temat, to niełatwe zadanie! Na szczęście stosik "do wpisania" maleje, a oto jeden z wpisów jaki udało mi się dziś skończyć. A nawet zacząć i skończyć na jedno posiedzenie ;) Może dlatego, że pomysł kiełkował już od jakiegoś czasu. Dziś miałam dzień tłumnych, sympatycznych odwiedzin i okazało się, że mimo oporów - jeśli jestem zdeterminowana to potrafię cokolwiek scrapnąć także "przy ludziach" :) Może to wpływ dobrych duszyczek, a może zbliżający się deadline, w którym zamierzałam oddać album? :) Cokolwiek to było - mam coś do pokazania:



Bardzo ciepło pozdrawiam! :*

8 komentarze :

Dag-eSz pisze...

Sympatycznie i tak nastrojowo :)

ibisek pisze...

Świetnie!

Bea pisze...

Cudnie, a kolorki biorę! Piękne są :)

zielonooka pisze...

świetny wpis! bardzo mi się podoba:)

Fioletowe poddasze pisze...

Fantastycznie!

nowalinka pisze...

Świetne, zwłaszcza te zilustrowane opisy :)
Pieknie i ulotnie :))

Drycha pisze...

klimacik :)

k_maja pisze...

genialny! i treściowo i 'technicznie' i artystycznie i... i w ogóle :D

LinkWithin

.