czwartek, 12 marca 2009

Dziewczyna z rozkładówki ;-)

Tak, to o mnie mowa :)

Króciutka notka i zaproszenie na mój blog pojawiły się w jednym z francuskich magazynów scrapbookowych - Moments Scrap[booking] :) w 3 numerze, który ukazał się z początkiem marca, a może z końcem lutego, a ja mam go dziś w ręce i dzielę się z Wami :



Pojawić się na papierze między Flo a Carole Janson - bezcenne ;-) o rety... (chyba brak mi słów = lekki szok)

Ale co tam ja! Pikuś! Nieistotne! Jakie tam są fantastyczne prace... mrrr... Taaaak... tzw. styl francuski jest cudny!
Ściskam Was bardzo, bardzo ciepło!!! :*

33 komentarze :

Anonimowy pisze...

Gratuluję suksesu!!! Swoją drogą masz świetnego bloga! już zapisałam się do listy obserwujących. Jak będziesz miała ochotę zapraszam na mojego bloga www.monika-kalimeraellada.blogspot.com
Ciepło pozdrawiam!

UHK Gallery pisze...

OOOO gratulacje!!!!!
Zresztą wiesz ścisła czołówka nie tylko w Polsce, więc cóż w tym dziwnego??????

Super!

slodqa pisze...

Gratulacje!!! z resztą nie ma co się dziwić, Twoje prace wprost nachwycają, jak widać - nie tylko Polki...:)

rudlis pisze...

Gratulacje :)))
Kochana wcale się nie dziwię, że Ciebie wybrano... od dawna podziwiam Twoje piękne prace!

finnabair pisze...

noo....! i to rozumiem!
gratuluję z całych sił - super, ze cie pokazali, choć jakoś wcale nie czuje sie zaskocznona :)

cwasia pisze...

Gratulacje! Tak powinno być!
I też się nie dziwię :)

Kayla pisze...

Gratulacje!!!

kiciula pisze...

Gratuluję!!!!

Charlotte Ravn pisze...

I don't understand what you write Karola. But I can see that you have been published in a magazine. Congratulations! You make the most wonderful things and I really enjoy looking at your blog. :)

Zojka72 pisze...

Moje gratulacje ;-)

Bea pisze...

Wow!!! GRATULACJE!!!! (a sąsiadki pewno myślą tak samo o sąsiedztwie twym ;))

nowalinka pisze...

Pieknie Karola :D Gratulacje, gratulacje, dla rodzimej zdolniachy, zostaniesz naszym towarem exportowym ;) To teraz nam pozostaje pękać z dumy :*

Zuza pisze...

Gratuluję! Widziałam też u Kelly Panacci na blogu niedawno notkę o tobie. Szalejesz dziewczyno :)

Jowita pisze...

Gratuluje sukcesu, ale i ja sie nie dziwie, bo Twoje prace sa cudowne, piekne, zachwycajace

Filka pisze...

to samo chciałam napisać co Beatka... duma je rozpiera że są wśród Twojego zdjęcia :)

Gazetka do zmacania.
Gratki

zmorka pisze...

Serdecznie gratuluję i wcale mnie to nie dziwi :D W Twoich domkach chyba każdy się zakochuje od pierwszego wejrzenia :D

pasiakowa pisze...

Uaaa! Gratulacje! :D

Koczes pisze...

Kochana, moje serdeczne gratulacje! Uściski i dalszych sukcesów!

Agnieszka - Anna pisze...

wielkie gratulacje!!!
i uśmiech pełną gębą...

brawo!!!

truskawka pisze...

brawo :*

Costa pisze...

KAROLA - GRATULACJE !!!!! Wspaniałe to musi być uczucie ;D Możemy być z Ciebie dumne i jesteśmy !! A co My też mamy swoją POLSKĄ gwiazde ;*

gizmo pisze...

Brawo brawo :)
Wcale się nie dziwię :)
Gratuluję Karolciu, jesteś wielka !!

k_maja pisze...

gratulacje!!!!! Honor w 100% zasłużony :)
buziaki

Fioletowe poddasze pisze...

GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!

Mirabeel pisze...

Kochana, jeszcze raz serdeczne gratulacje!! :**

Dag-eSz pisze...

Dołączam się do gratulacji!!! :D

Tiss pisze...

Bravoooooooo, je t'ai vu dans le magazine mais te connaissait d'avant pour tes jolies créations!!

bizzzz

Zussska pisze...

O ja Cię...... (aż sześciokropek!)

Asia-eight pisze...

O Karola, wcale się nie dziwię! Gratuluję!! Super sprawa, ale już jesteś znana na świecie!

trendyforyou pisze...

Gratulacje i pozdrowionka:)

Anonimowy pisze...

GRATULUJE!!!
A i mnie ropiera duma, że mamy tak zdolne scrapbookerki docenione na arenie międzynarodowej.
Jeszcze raz GRATULUJE!

qlkowa pisze...

Gratulacje, Karola!:)

latarnia pisze...

To jest w pełni zasłużone kochana Karolu :-))))))))))))) Gratulacje :-)
Swoją droga - dziwię się, że na okładkę Cię nie wzięli, ale co się odwlecze to nie uciecze, Zdolniacho ;-)

LinkWithin

.