piątek, 6 marca 2009

Być kobietą ;)

Z okazji zblizającego się Dnia Kobiet, z goździkiem w garści i paczką rajstop w drugiej ;-) prezentuje mego kobiecego scrapa :D

Ok, a teraz serio - bardzo, bardzo rzadko robię coś z własnymi zdjęciami, z prostej, prozaicznej wręcz przyczyny - to ja zazwyczaj robię zdjęcia, a mnie nie ma kto... Znalazła się jednak ostatnio jedna chętna duszyczka (Aniu, dziękuję!:*), która napstrykała mi trochę zdjęć, więc możliwe, że zacznę się pojawiać na scrapach czy w albumach... (płoną lica!)

A scrap dzisiejszy - jaki jest - każdy widzi :) Kobiecość po mojemu :) Delikatna, ukwiecona, zawijasowa - tak jak zakręcona jest kobieca natura. Simple Pleasures w postaci kilku kubków kawy dziennie i Karola w kolejnym (ech, te eksperymenty!) nowym, bałaganie na głowie :)

W związku z tym, że niemal jednogłośnie uznano, że z fuksją mi do twarzy, to pomyślałam, ze sprawdzę :D Scrap z gatunku płaszczek - jedyny odstający motyw to motyl, cała reszta mozolnie wycinana i naklejana na płasko...



Pozdrawiam ciepło!!!
p.s. Noście szale! Mnie niestety gardło znów pobolewa :-( Grrr...

21 komentarze :

bomiel pisze...

Faktycznie ze z fuksją Ci do twarzy,śliczny.

betty_boop pisze...

Przepiękny scrap! Niesamowite kolorki i zdobienia dobrane z wiadomym Tobie smakiem. Cudo!

lara pisze...

o kurcze...
taki jakby inny wymiar;)
przecudny scrap!

Bea pisze...

Karola, cudnie się ubrałaś!!! fota ekstra!!! Czekam na kolejne oprawy Cibie ;)

Agnieszka - Anna pisze...

niesamowita całość
świetnie wygląda zestawienie wijących się organicznych form z prostokreślnymi elementami

no a jak już masz te fotki to czekam na wpis ;)

zielonooka pisze...

świetny scrap, delikatny subtelny, kobiecy. baaaaaaaaardzo mi się podoba i zdjęcie też superowe:)
pozdrawiam:)

BETIK pisze...

Bardzo kobiecy scrap! Piękny:)

nowalinka pisze...

Oj tak, tak, w tym rózu bardzo Ci do twarzy :) Piękna fotka, ale ta oprawa to jak zwykle wyższa szkoła :) Całość Cudna!! :))

ifciunia pisze...

Cudny - kolorki rzeczywiście Twoje, kompozycja równie urocza jak modelka :)

Fioletowe poddasze pisze...

Jejku! Zamierzałam też podjąć wyzwanie "Jej portret", ale Ciebie to chyba nikt nie przebije :)

Anonimowy pisze...

ładnie. zdecydowanie nie pwoinnaś nosić długich włosów. tylko powyrzucaj te swetrzyska!

Jowita pisze...

Piekny scrap, swietna kompozycja ( zreszta jak zawsze ) calosc powala na kolana

k_maja pisze...

PRZECUDNY!!!!!! IDEALNY!!!!

ibisek pisze...

Piękny... ahh piękny...

ScrappyBlueStones pisze...

Tym razem podziwiać będę fryzurę :D - ileż można się zachwycać scrapami!!!

Drycha pisze...

podziwiam za wycinanie, za to, że róż na tym scrapie mi się podoba, a już najbardziej za to, że JEST PŁASKI.
mam zboczenie na wypukłości, odgięcia, wystające dodatki... a tu?
heh...

memulka pisze...

Ślicznie wyglądasz!!! A scrap jest niesamowity, zresztą jak wszystko co wyczarujesz swoimi zdolnymi łapkami :-)

pozdrawiam

Anonimowy pisze...

witaj,

I am so sorry za francuskie tłumaczenie ...
Właśnie odwiedziła swojego bloga, który mi się bardzo miło.
na stronie Uwielbiam koronki użyte. urzeczywistnienia.

Bizz Nelly
http://scrapbignou.canalblog.com

Jaszmurka pisze...

Przepiękny jest.

Delikatny na maksa. Super :)

regine pisze...

Very nice!!! I like this photo

Selma pisze...

I'd like to say that I love your work. It's absolutely amazing and gourgeous. Congrat's.
Kisses from Brazil

LinkWithin

.