piątek, 13 marca 2009

10 cm weny

...tylko tego mi brakowało w ostatnich miesiącach, a właściwie tak 10 x 10 cm, w kwadracie koniecznie :)

Gdyby tak sięgnąć pamięcią w odległe rejony , tak z parę miesięcy wstecz to może ktoś jeszcze pamięta pewną kolażykową wymianę między Agnieszką - Latarenką a mną ?:D
Absolutna, ciężka jak ołów i zgrzytająca zębami blokada twórcza na kolażyki trwała u mnie dość długo, ale już dawno ustaliłyśmy z Agnieszką, że nic na siłę i że nie ma żadnej presjii. Jednak ten projekt i to zobowiązanie ciążyło mi bardzo jako niewypełnione, było mi zwyczajnie niefajnie ;)
Jednak pewnego dnia coś się odblokowało i zaczęłam wyklejać 10 x 10 cm swoimi - czasem być może dziwacznymi - wizjami :)
W tej chwili pokazuję mały pakiet zaległych kolażyków w dwóch kategoriach jakie sobie ustaliłyśmy, a niebawem reszta i pewnie przegląd całości:

~~ Pani Domu ~~


~~ 10 życzeń ~~




Serdeczne uściski i bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów wspr. rozkładówki ;)

10 komentarze :

qlkowa pisze...

Kolażyki są boooooskie!!!

Arizona pisze...

Warto czekać na odblokowania :) Świetny ten ze świeżym spojrzeniem :)

Jowita pisze...

Cudowne!!! Fantastyczne!!! Wena na kolazyki odblokwala sie na calego, bo prace sa obledne.
Dziekuje, za Twoje odwiedziny na moim blogu. Kiedy zobaczylam Twoj wpis wiedzac, ze chociaz na mala chwileczke pojawilas sie u mnie radosci nie bylo konca :-)

yovi pisze...

O kurcze to teraz mnie zagielas!! Prace jakby nie twoje!! Ale ciagle romantyczne i urocze!! Strasznie mi sie podobaja!! Swietne "sentencje " na nich!!

k_maja pisze...

no to ja tylko powzdycham w niemym zachwycie.... Zwłaszcza nad ostatnim... achhhh...

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowne te kolaże! Te zdjęcie oka robi wrażenie! Hasła dobrałaś idealnie. Jestem pełna podziwu. Zazdroszczę osobie która je otrzyma.

Juunka pisze...

Mmmm... Śliczności. "Leżeć i pachnieć" - cudo!

A co do życzeń... paczek dochodzących na czas, to jest to! (jeszcze ewentualnie - miłych pań na poczcie) ;]

finnabair pisze...

piękne, twórcze kolażyki...warto było na nie poczekać, wydaje mi się :)

tymonsyl pisze...

No świetne! Próbowałam wybrać jakąś "najbardziej", no ale jeszcze mi się nie udało... Wracam patrzeć- może podejmę jakąś decyzję:)

latarnia pisze...

Karola, całkiem nowa strona Ciebie tu wyłazi ;) Dobrze Ci zrobiła chwila oddechu- mówiłam już ile mam radości z Twoich dziełek...? :D

Masa uścisków {ściiiiisk}

LinkWithin

.