środa, 18 lutego 2009

Za parawanem

Mój pierwszy (chyba...?) parawanik zrobiłam dla Hani. Hania - przeurocze dziewczę, zaczęło niedawno swą edukację żłobkową, zatem należy jej się korona. I nie tylko- dostanie (ok. rodzice dostaną...) parawanik.

Kolory jak widać na załączonym obrazku, jeszcze nigdy tu u mnie wspólnie nie gościły, ale postanowiłam zrobić coś na wyzwanie Kolorosfera, które serwujemy w ScrapLabowej Kuchni, zatem:

kolory, z którymi się bawiłam:


A oto co wyszło:




Jeśli masz ochotę pobawić się kolorami, to zapraszam jeszcze dziś po południu na nowy próbnik w Kolorosferze. :)

Pozdrawiam cieplutko i ... życzę Wam miłej środy!

7 komentarze :

Bea pisze...

cudne!!! i jak to zawsze u CIebie - pięknie z tymi kolorami zrobiłaś!!! :)

bomiel pisze...

Fantastyczny.

bomiel pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
katharinka84 pisze...

Cudny, dlikatny, dziewczęcy parawanik!!!
:)

Ania pisze...

No wyszedł Ci fantastycznie :)

BETIK pisze...

Co by nie napisać: Karolowy na pewno:) Podziwiałam już wcześniej wśród innych prac...

Bea pisze...

Jeszcze dopisek, bo tak lubię tu zaglądać, że: u mnie niespodzianka (i nie pączek) dla Ciebie ;)

LinkWithin

.