sobota, 14 lutego 2009

Stemplowo - walentynkowo

Padło na mnie ekspresowe wyzwanie, którym się z Agnieszką zarzuciłyśmy przedwczoraj. A wszystko przez bardzo ciekawe prace na blogu Pine is Here, które zainspirowały nas do stworzenia kartki z użyciem wyłącznie stempli i jednokolorowego papieru. Ćwiczenie nie łatwe :), mimo, iż stempli niemało, to jednak nie stempel a papier - jego gramatura, faktura, wzornictwo i kolorystyka - jest dla mnie największą "materiałową" inspiracją. Ale kartkę zrobiłam, używając do jej wykonania stempli ISC:

- tło (gorący embossing przezroczystym pudrem na brązowym tuszu) - Background Series: Wood Grain
- gałązka i mały ptaszek - Marvels of Nature II
- napis - Flair of Summer
- ptaszek 2 - Art4Frames II

Świetne, pomysłowe kartki Agi można zobaczyć TUTAJ, a oto moja:



A wszystkim tym, którym idea walentynek bliska - życzę pięknego, romantycznego walentynkowego dnia ;)
A powyższą kartkę dedykuję wszystkim moim bliskim i przyjaciołom :*, bez których życie nie miałoby takiego smaku, jakiego potrzebuję, aby być szczęśliwą :)

10 komentarze :

a.batory pisze...

rewelacyjne to tło!

finnabair pisze...

wiedziałam ,wiedziałam że sie przemożesz i użyjesz tego drzewnego stempelka! wyszło zaskakująco fajnie, prawda?

elka pisze...

CZAD naprawde

BETIK pisze...

Bardzo fajny pomysł z tymi stempowymi kartkami:) Po obejrzeniu waszych czuję się zachęcona, żeby też spróbować:)

qlkowa pisze...

Świetne wyzwanie i ślicznie wyszła ta kartka.

nowalinka pisze...

Fajna kartka wyszła, superowe tło dla tych ptaszków :)
Ja wprost uwielbiam zabawę stemplami i bardzo często używam zwykłego papieru do scrapów i kartek, który sama ozdabiam stemplami :))
Dlatego mam największego bzika na punkcie stempli a nie papierów...

Kamilcia pisze...

Karolciu, ja dla odmiany najlepiej w jednokolorowych papierach się czuję ;)ciągle mam problemy z komponowaniem wzorzystych papierów i dodatków róznych - za dużo mi zawsze wszystkiego ;)
świetne wyzwanie i świetne kartki powstały - i u Ciebie i Agi :)

Jowita pisze...

Super karteczka, piekne tlo

Ania pisze...

Walentynka świetna! Zapraszam do siebie :)

Tina pisze...

Hello Karola,

I´m from Germany and found your brilliant website today. Your work is just perfect and I love your style so much. I surely will come back to your blog. Thanks for the eye-candy you show to us.

Have a nice day, Tina

LinkWithin

.