sobota, 21 lutego 2009

Pastelowa kuchnia :)


Taka słodziaszna, że aż strach :D Taką lubię! Z białym, emaliowanym durszlakiem :D
I do tego notesy, kulinarne zapiśniki, puszki na karteluszki, haftowane fartuszki, czarne tablice z kredą, szydełkowe zazdroski i takie tam bardzo_potrzebne_akcesoria... Z klimatami jest jak z muzyką - niełatwo o tym pisać :))) lepiej słuchać. Rejestrować. Chłonąć.
Oto co m.in. pochłaniało mi wczorajsze godziny przeznaczone na pracę:
Dwa takie kulinarne notesy, 11 x 15 cm :) obowiązkowo w kratę!


Dziś jeszcze coś będzie, ale tymczasem - cichosza!

Miłej soboty, słonecznej, śnieżnej i mroźnej tylko tyle, ile trzeba;
ściskam serdecznie!

9 komentarze :

Zojka72 pisze...

super, takie słodziaki ;-)

lengow pisze...

Piękne, ulotne, Karolowe ...

zielonooka pisze...

cuuuuuuuudaśne!:)

Doris pisze...

fantastyczne! co to za papier z tymi mikserami?

ZIELONA pisze...

Niebieski podoba mi się bardziej ;P Mimo, że jestem miłośniczką różu ;)

slodqa pisze...

słodkie, cukierkowe cuda! :)

peata pisze...

more cute minis.
awesome.

Asia-eight pisze...

idealne ma ciasteczkowe przepisy!

Kamilcia pisze...

kochana, taka kuchnia to i moje marzenie :) notesy super !! i tu napisze, bo mi się nie chce dwóch postów skrobać ;) - wpis do Bei przecudny !!! magiczny, bajkowy + no i ta mieta

LinkWithin

.