sobota, 21 lutego 2009

Mój kawałek B{e}aśni


Skończyłam swój pierwszy wpis w jednym z wędrujących albumów do Noworocznej Wymiany. Jest to album Beatki/Bei, który nosi tytuł: "Taka baśń, jaką napiszemy"
Bea wpadła na fantastyczny pomysł, aby każda z uczestniczek wymiany wybrała sobie jedno słowo, z tych które zostały umieszczone na poszczególnych kartach i użyła je do napisania i zobrazowania swego kawałka baśni, która ma na koniec stworzyć jedną historię.
Ja wybrałam słowo MIĘTA :) ze środka albumu, a oto mój kawałek baśni:



Ponieważ tekst jest wyrwany z kontekstu, którego jeszcze nie ma - okropnie ciekawi mnie co będzie przed moim wpisem i tuż po :D Ciekawe co wspólnie napiszemy i "zmalujemy" :D Ogromnie mi się ta idea podoba!
p.s. wiem, ze jeden z koralików usiadł na tekście, ale już go tam nie ma ;D
Pozdrówki weekendowe! :*

12 komentarze :

Zojka72 pisze...

jak zawsze piękny ;-) A mięta dobra na wszystko!

MonaLisa pisze...

o Karola ! ale świetny bajkowy wpis i normalnie jakie tekst 0_o powinnas chyba napisać jakąś książkę...........

Kulka pisze...

Przepięknie:-) I miętowo naprawdę :-)

slodqa pisze...

Boskie!!!

qlkowa pisze...

Przepiękny wpis!

yovi pisze...

KUrcze to jest piekne!! Jak zwykle kolor... bossski!!!
Tyle szczegolow!!
A i opowiadanie zapowiada sie swietnie w calosci :)

Ania pisze...

Świetne! Chciałabym żebyś mi się wpisała do mojego pierwszego albumu wędrującego. Jak tylko go zrobię.

Anne I P pisze...

Hallo!

What a lovely card you made!!!
The colours are wonderful, i love the details!!!
I want to visit you another time!

Hugs from Anne(Norway)

BETIK pisze...

Mnie też ta bajka się podoba... Piekny, delikatny a jednocześnie 100% Karolowy wpis:)Bardzo mi się podoba!!

katharinka84 pisze...

Cudny, miętowy wpis!!!

Bea pisze...

Ależ się cieszę, że mam kolejny fragmencik!!!! Śliczny!!! Karola!!! DZIĘKI :* Lada moment posyłam kolejny album :D

latarnia pisze...

U mnie to na wielki błękit się wyświetla na monitorze ;-) Twój kunszt jest powalający - wpis niesamowity!
I jakie czadowe te białe kwiatki- wyglądają jak...jak...sama nie wiem :D

LinkWithin

.