środa, 11 lutego 2009

Kolorowy zawrót głowy

Znów zaszalałam na nie-pastelowo, ale coraz lepiej się z tym czuję ;)

Scrap, do którego zdjęcie już od dawna u mnie czekało na aranżację, pewnie na te lepsze czasy, kiedy sięgnę odważniej po coś innego niż róż ;) I bardzo dobrze, bo zdjęcie samo poddało kolory, a poza tym: Beatowy Potomek nie wybaczyłby mi różu, koronek i wszechobecnego kwiecia... Jest scrap bez kwiatków (aaa figa - są ćwiekowe, no ale to się absolutnie nie liczy!)


Materialnie rzecz ujmując jest to zbitek różnych papierów Fancy Pants, dodatków Kelly Panacci i farbek ToDo, impulsywnie dobieranych w fazie wykluwania się pomysłu.
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny! :* Buziaki!

15 komentarze :

Ania pisze...

Super! Fajna kompozycja i mój ulubiony kolor :)Pozdrawiam

Costa pisze...

Bardzo dużo sie w nim dzieje... kolory bardzo fajne . No i już sie nim ( scrapem) zachwycam !

wolfann pisze...

...sssssuper!!!...ja poproszę więcej takich :)...

Bea pisze...

Ale dynamicznie!!! :) super i bardzo chłopięco ;)

Anna-Maria pisze...

doskonały powrót do scrapów! dziwię sie dalczego tak rzadko ostatnio robisz LO... więcej i więcej! kolory fantastyczne, ale nie ukrywajmy, nadal jest pastelowo :) fajnie, dynamicznie, chłopięco... super.

finnabair pisze...

o rany, ile kolorów, szalejesz! Zdecydowanie jesteś na dobrej drodze - poproszę o jeszcze!

magdalena pisze...

oj zawrót głowy zawrót!!!

świtna karuzela kolorów!!

UHK Gallery pisze...

UUUU no nie poznałabym Cie na ulicy ;)
Tez masz postanowienie noworoczne poszalec z nowosciami?
Swietny scrap!

MonaLisa pisze...

Karola, cudowny, ale czemuż tak mało fotek szczegółów........... nad czyms sie trzeba uslinic ;) plisss dodaj wiecej zblizeń :)

Karola pisze...

Dzięki dziewczęta :*
Faktycznie postanowiłam noworocznie, że trochę pokoloruję sobie to i owo :D coby się do końca nie zaszufladkować :D
Mało ostatnio scrapów, bo i inne rzeczy do zrobienia, więc Lo są wtedy, kiedy mam chwilę "tylko dla siebie" :D
A zdjęć detalików nie będzie więcej - nie wyszły mi zdjęcia a i pokazywać nie ma za bardzo czego :/ sam papier :D
A poza tym, to jedna z Was :D osttanio mnie zbeształa za scrapy "od linijki" - stąd jest dynamicznie ;D
dziękuje :*

katharinka84 pisze...

Bosssskiii :)

elka pisze...

Zajefany ,straszliwie mi sie podoba te kolory rewelka

nowalinka pisze...

Nooo, świetny, nawet bez kwiatków, fajne te skrawki i skraweczki :))

Agnieszka - Anna pisze...

otworzyłam stronę i pierwsza myśl oj weszłam na inną(nie Karolową)! świetna zmiana, powiew świeżości i witalności
doskonały skrap dla małego chłopca
bardzo mi się podoba... bardzo...

mia_mi pisze...

bardzo Ci służy impulsywne działanie Kipi energią.

LinkWithin

.