czwartek, 12 lutego 2009

Kobieta zmienną ...?

Serio? I na ten przykład: jednego dnia robi kolorowego scrapa a na drugi dzień karolowe kartki? ;) Można i tak :) jeśli trzeba i nadarzy się okazja :D

Zrobiłam trojaczki - z papierów z mojego zestawu Sweet December dla Prima Hybrid, trzy bardzo podobne karteczki, bardzo lubię robić małe serie z tych samych materiałów, zwykle to pewnego rodzaju wyzwanie, aby zrobić jednocześnie parę rzeczy w odmiennych kompozycjach używając tych samych zabawek :) Dlatego tak lubię wszelkiego rodzaju komplety, a kiedy już się uczepię konkretnej kolekcji czy charakterystycznego dodatku - nie ma zmiłuj, wiadomo, że wyeksploatuję na tyle, na ile się da. 
W tych kartkach zagościły turkusowe dżety, których zapomnianą, głęboko ukrytą i sponiewieraną paczkę - ostatnio odnalazłam przy okazji poszukiwań czegośtam, oraz krystaliczne, wielkie dżety, które zostały mi niemal wciśnięte przez koleżanki ze słowami -"(...)weź, weź, super wyglądają jako środki do kwiatów" :D Zatem super wyglądają. Plus nieśmiertelne farbki 3d pebeo touch :) Plus listek róży od Marthy. Plus hortensje Deep Woods.
Plus stare, ale jare stempelki z zestawu Pollen Dust Fancy Pants (kompletnie zapomniałam o tych stemplach! Odświeżacz pamięci by się przydał ;)


Zdobyłam dziś fantastyczne czytadło, więc kompletnie nie wiem co tu jeszcze robię :D ściskam serdecznie i do następnego! :))) 

13 komentarze :

magdalena pisze...

Karola! ah! jaki ten twoj zestaw jest zwiewny, lekki i powabny!!

bomba!

Kayla pisze...

Ja tez lubie te same rzeczy robic na kilka sposobów i stad moja namiętnośc do minialbumów. Zeby mi jeszcze wychodziło tak ładnie jak Tobie...

bomiel pisze...

Cudowne,z przyjemnością się ogląda Twoje prace.

zielonooka pisze...

cudne te czworaczki, cudne!

Ania pisze...

Piękne te kartki!!!

Agnieszka - Anna pisze...

ptasie mleczko :)
lekkie słodkie i nigdy nie ma się dość

almadr pisze...

kartki cudne jak zwykle.
A co to za czytadło?

BETIK pisze...

Nie wiem, jak Ty to robisz, ale oglądanie Twoich prac nigdy się nie nudzi:)) Zawsze z wielkim zachwytem to czynię:) Śliczny komplecik

Anonimowy pisze...

proste, ciepłe i pełen uroku karteczki!

chwilka

Fryne pisze...

słooooooooooooooodycz :)

Conibaer pisze...

All your cards look awesome!!!

nowalinka pisze...

Uwielbiam takie zestawy, kazda kartka ma coś podobnego a jest zupełnie inna...urzekła mnie ta miękka fala na pierwszej kartce, fajnie to wygląda... w ogóle wszystkie mi sie podobają :))

Ewelina pisze...

Śliczne- takie ciepłe i przyjemne dla oka.

LinkWithin

.