środa, 25 lutego 2009

Dobry glina, zły glina ;)

Dziś o tym dobrym. Nie samym scrapbookingiem człowiek żyje. A człowiek Karola daje się czasem namówić, lub sam namawia na różne odskocznie od stołu. Jedną z takich odskoczni w którą popadłyśmy grupowo - w składzie: ja, Zosia, Ania/Finn i Joanka ---> stała się ceramika. W ubiegłą niedzielę wybrałyśmy się do naszej przesympatycznej koleżanki Agnieszki na warsztaty ceramiczne. Agnieszka tworzy przecudne rzeczy, miałyśmy okazję się nimi nacieszać w różnych okołoświątecznych wspólnych akcjach, a ja nawet dostałam od psiapsiółki przepiękny komplet biżu stworzony przez Agę m.in z ceramicznych korali. W każdym razie jej twórczość kazała nam wreszcie ruszyć na zwiady do jej pracowni i polepić cudaki z gliny.

Podczas zajęć lepiłyśmy miski, ptaki, koniki, serca, a co niektórzy ;) nawet talerze i filiżanki :D

Morał jaki z tego płynie - glina jest super, byle jasna :D Złapałyśmy bakcyla, więc pewnie za chwilę nastanie nowa świecka tradycja niedzielnych śniadań z gliną :D
W najbliższą niedzielę wracamy do Agnieszki szkliwić nasze cuda, poza tym pewnie poulepiamy następne do wypalenia.

Wszystkie kobity lepiły z ciemnej gliny, a ja z jasnej :))) dziwne... hmm...

Kawałek pracowni Agnieszkowej:

Instruktaż :D

Lepię, ulepiam... a w tle Finn robi falbankę "marthową" ;)

Moja szara micha przed wypaleniem :)



Liściasta miska Zosi:

"Torcik wedlowski" Joanki:
Falbaniasta miska Ani:

Nie mogę się teraz doczekać niedzieli :) Mam nadzieję, że uda nam się zrobić więcej zdjęć i więcej prac.

9 komentarze :

Zojka72 pisze...

ty zła kobieto o moja miśka gdzie? nie podoba się za mało "Karolowa"? Hę?
;-)

Karola pisze...

hmm, po krótkim namyśle stwierdzam, że może i Twoja miśka zmieści się w tym poście :P

Zojka72 pisze...

o! Dzięki zaraz mi lepiej ;D

nowalinka pisze...

Och, zawsze marzyłam o pracy z gliną...a w tej Twojej misce piękną koronkę widać :)

P.S.Cudna ta pracownia!!!

wolfann pisze...

...piękna ta pracownia ... no i Wasze wytwórki tez niczego sobie :)...dam się namówić na następny raz

chwilka13 pisze...

no cuda powychodziły spod Waszych łapek! te wzorki, te kształty - zdolniachy! tylko scrapowania nie porzućcie!

Asia-eight pisze...

ja nie mogę się doczekać efektów po szkliwieniu! Piękne rzeczy się zapowiadają!

prolka pisze...

Ciekawe, jaki będzie ostateczny efekt:)

bobinia pisze...

no nie !!! piękne te wasze twory; bardzo ciekawa jestem efektu końcowego. Zdolniachy z was i tyle :)

LinkWithin

.