piątek, 27 lutego 2009

Ciepło - Zimno

Czy da się zrobić ciepły album zimowy? Takie pytanie wpadło mi do głowy kiedy znalazłam świetną serię zdjęć Róży z jej pierwszej świadomej zimy (2005/2006), świadomej = poznała śnieg :) Niestety to poznawanie rozpoczęło się dopiero bliżej przedwiośnia, kiedy odwilż odsłoniła "normalną" ziemię, a to coś białego zaczęło topnieć ;) Ta seria zdjęć jest więc najbardziej reprezentatywna do upamiętnienia pierwszych kroków na śniegu, pierwszego badania gleby itp.

Jeszcze do niedawna wydawało mi się, że wyczerpałam temat do scrapowania pt. "maleńka Roża", ale byłam w dużym błędzie - zdjęć, momentów i chwilek jest jeszcze mnóstwo do zebrania, spisania, sklejenia, więc odgrzebałam kilka ważnych sesji i będę teraz próbowała nadrobić co nieco :) A zdjęcia z okresu 4 lat Róży pewnie scrapnę za jakieś 3- 4 lata, skoro taki mi się tu standard narzucił :)))

Ok, narazie powstał ten albumik, którego zdjęcia (duuużo!) dziś serwuję. Na ciepło! :)

Materialistom dziś nie rozjaśnię umysłów - album poza tym, że powstał na jednej z najlepszych baz tagowych jakie znam - ze Scrapińca oczywiście, oraz papierów Crate Paper Baby Bee, to cała reszta jest zbitkiem przeróżnych dodatków i skrawków Melissy Francess, Kelly Panacci i resztek kolekcji All Fall Fancy Pants.


Miłego piątku Wam życzę i paru promyków słońca w tej szarości za oknem!
Bardzo, bardzo Dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny! :*

20 komentarze :

slodqa pisze...

pięknie Ci wyszedł ten albumik...:) z resztą co tu dużo mówić - jak zawsze!

nowalinka pisze...

Świetny!! i ta radość na buzi Róży :)
Myśle, że za parę (naście) lat podziękuje Ci za tak cudowne ubieranie jej wspomnień z dzieciństwa :))

kayla pisze...

Śliczny i bardzo karolowy (masło maślane mi wyszło ;) )

elka pisze...

Piekny jest ,scrapuj ,scrapuj bo takie chwile warto uwieczniaś ,juz przecież nigdy nie wróca tamte dni

bomiel pisze...

Fantastyczny.

Ela pisze...

Albumik bardzo ladny. Gratuluje ukazania sie na lamach fracuskiej prasy skrapowej !

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Śliczny! Rewelacyjne zdjęcia, cudna modelka i godna ich oprawa!

Beata pisze...

Już dawno tak mi się nie spodobał twój album;) jednak wolę zdjęcia w kolorze, a tutaj pastelowe papiery, dodatki i superowe zdjęcia świetnie się dopełniają.

BETIK pisze...

Uwielbiam sposób w jaki oprawiasz zdjęcia... Piękny, pełen ciepła albumik.

Kulka pisze...

Śliczny. Subtelny, zimowy... i przytulny rzeczywiście :-)
Ach :-)

Dag-eSz pisze...

Też mi się podoba! :)

finnabair pisze...

i znowu sprane kolory, znowu...:)
Niepoprawna miłośniczka wypsiałości z ciebie :)
ale efekt jest.Zawsze :)
tak ma być znaczy się :)

Ewelina pisze...

Śliczny i taki kolorowy- aż chce się patrzeć :*

truskawka pisze...

mmm :) ciepła ta zima- cudnie :)

a.batory pisze...

no cóż ..Piękny!!!!
robią na Ciebie wrażenie jeszcze takie słowa?;)

a.batory pisze...

na Tobie ....tak chyba tak to sie pisze hyhy

kasiorkaa pisze...

Przepiękny! I te wstawki z krakiem!
Chciałabym, zeby i moja Amelka miała taki albumik ;-)

chwilka13 pisze...

jeeej!! kolejny fantastyczny albumik!

katharinka84 pisze...

Przepiękny, delikatny, radosny, dziewczęcy album!!!

madi pisze...

Zimowy a taki ciepły i wspaniały ;) Cudowna pamiątka ;)

LinkWithin

.