środa, 4 lutego 2009

Chili czyli Chila

Tajemniczym łamańcem językowym anonsuję nowy mały album - tym razem kolorowy, a nawet pstrokaty nieco, taki z lekka stylowy misz masz, mocno głaskany papierem ściernym i pełen rub-onsów, dla odmiany - w grzbiecie zapinanym na rzepy i z układem kart niczym kalendarz na ścianę. Wreszcie jest... album o Chili - naszej kochanej przyjaciółce, która pewnego dnia, ponad dwa lata temu znalazła nas, znalazła dom, miłość, a my znaleźliśmy Ją i wielkie pokłady cierpliwości w sobie ;D Chili jest znajdą, ktoś bardzo ją skrzywdził w przeszłości, pewnie dlatego ma melancholijną duszę, często się zasępia, ma bardzo smutne oczyska, ale uczucia potrafi przekazać lepiej niż niejeden człowiek... Ja nie jestem fanką psów... Ale ten jeden, a właściwie TA JEDNA skradła mi serce :)

Album zawiera same "portrety" Chili, tak trudno zrobić jej jakiekolwiek zdjęcie, nie mówiąc o dobrym... udało mi się jednak pstryknąć jakiś czas temu parę fotek, kiedy łaskawie przez chwilę zapozowała. Mam w planach jeszcze szerszy album o niej, a może ogólny - o naszych zwierzakach, tymczasem jednak wracam do czegoś... mega kolorowego. :))))

A Tym, którym brakuje inspiracji kolorystycznych polecam wyzwanie kolorystyczne Kolorosfera - w naszej kuchni ScrapLabowej.

A teraz już tylko zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia... dla cierpliwych... ( i tak pominęłam kilka stron...)






Materiały:

- papiery: kolekcja All Fall Fancy Pants
- stemple: Borders 2, 360 Degrees Kelly Panacci; Fancy Designs od ISC
- kwiaty: Prima Painterly Petals Harmony 1,2
- rub-ons: Fancy Pants --> French Market, Key Lime Pie,
- naklejki: Holiday Border Kelly Panacci, alfabet - aksamitne litery z dżetami K.Panacci.

I to byłoby na tyle... chwilowo...

Chciałabym jeszcze bardzo gorąco podziękować za kolejne nagrody, łańcuszki, wyróznienia jakie kierujecie w moją stronę :*:*:* oraz za przemiłe słowa, które tu zostawiacie! Pozdrawiam ciepło!

14 komentarze :

truskawka pisze...

album jest niesamowity ! te kolory, i te kolory :O ;) piękny :)

zielonooka pisze...

piękny album!

Barbarella pisze...

Zazdroszczę psinie tak cudnego albumu :D

Thanni pisze...

This is such a beauteful album - although I don't understand a word in the text ;)

decomarta pisze...

Pies to energiczna istota, więc nic dziwnego, że album w energetyzujących kolorach i lekko szalony. Oddaje tylko charakter właściciela :)
Pięknie i profesjonalnie, jak zawsze pozostaje pod urokiem Twoich prac!

latarnia pisze...

Śliczny album, ale najbardziej mnie zachwyciła jego "zawartość" emocjonalna :-) Pies to naprawdę cudowny towarzysz, cieszę się, że Chilli znalazła u Was dobry dom :-)

nicktośka pisze...

całość świetna!!! kolorowy i nieprzeładowany :D bardzo mi się podoba!

bomiel pisze...

Przepiękny.

MonaLisa pisze...

h Karola, jak ja kocham ten twój styl! piekny album, no i jaki pomysłowy, kolory boskie i wiesz co, robie teraz albumik dla Pawełka z tymi papierami FP, ale ze strony"gładkiej". Jeszcze raz powtraszam ze cudny album i pies.

Ewelina pisze...

Śliczny album z przecudownym waścicielem. Moja psiunia też doczeka się cudeńka, które będzie tylno jej.

magdalena pisze...

ahhh piękny jest karola piękny! lubie tu zaglądać, oj bardzo lubie ;)

katharinka84 pisze...

Album jest przecudny!!!

Liline pisze...

C'est superbe !

Didelis pisze...

Mad nice! jak wszystkie Twoje prace! ale zrób to w tajemnicy, która jest umocowany do notatnika polu? Nie mogę zrozumieć co lipuchki?

LinkWithin

.