wtorek, 27 stycznia 2009

Okrąglak

Tym razem będzie scrap, do tego wcale nie "jasny", inspirowany dwoma wyzwaniami, do których akurat pasuje. Kiedyś z Beatą wymyśliłyśmy sobie wyzwanie kolorystyczne "Wrzosowa Limonka", które mi się niedawno przypomniało i zachęciło do szukania jakiegokolwiek fioletowego papieru wśród zapasów :D Kolejny raz przekonałam się, że telepatia to nie żadne dyrdymały, bo Beata w tym samym dokładnie czasie też sobie owo wyzwanie przypomniała i też zrobiła COŚ w tych właśnie kolorach. Ja tym razem dodałam odrobinę żółtego, który staram się oswajać i motyw groszko - kółek, dzięki czemu scrap pasuje także do wyzwania "Na okrągło" na Craftowie :) Nawet zdjecie tematycznie pasuje - Róża z tutką po papierze toaleto sięga wzrokiem w swoją bliżej nieokreśloną przyszłość uparcie twierdząc, że ta luneta jest najlepsza na świecie! ;)


Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa a jeszcze bardziej za wszystkie nagrody, które na mnie spływają w Waszych postach, to bardzo miłe! Buziaki! :*

18 komentarze :

Jowita pisze...

"Wrzosowa Limonka" wyszla fantastycznie, a modelka na zdjeciu sliczniutka. Zapraszam na mojego bloga, tam czeka na Ciebie zabawa z niespodzianka

bomiel pisze...

fantastyczny!!!

a.batory pisze...

ale "ciemny" wcale też nie;)))
za to cuuuuuuudny!!
i zdjęcie świetne:)

Bea pisze...

Cudny, czarowny, magiczny, a Róża jak mały odkrywca!!! :)

elka pisze...

Jest świetny ,a tutka z papieru zajefany pomysł

Gabcia pisze...

Fantastyczne to połączenie kolorów,a sam scrap wygląda powalajaco:)

magdalena pisze...

oh Karola! każdy twój scrap potwierdza tylko to co wiem juz od dawna- jeses zdecydowanie numerem jeden polskich scraperek!

a ten scrapor jest niesamowity! i nawet przez chwile sobie pomyslalam ze wyglada jak digi.

artystka z ciebie. njlepsza z najlepszych!

slodqa pisze...

rzeczywiście kolory świetnie współgrają:)
i popieram magdalenę: jesteś numerem jeden! :)

Fryne pisze...

fantastyczny!!!!!!! i zdjęcie bombowe, i te kolory, no i kompoziszyn of kors :*

nowalinka pisze...

Z prawdziwa rozkoszą oglądam ten scrap i delektuje się kolorami :)
Piękny jest bez dwóch zdań, a Tobie Karola, takie wyzwania bardzo służą :))

Kulka pisze...

Ach.
Ach.
Ach...
:-)

Jaszmurka pisze...

Połączenie kolorów fantastyczne :D

Scrap ekstra

Nulka pisze...

scrap jak scrap, co tu komentować, wiadomo że świetny, ale Róża na zdjęciu - genialna!

cwasia pisze...

Jak zwykle, tylko wzdycham, bo słów brak...Cudo!
Zapraszam do mnie po szczegóły odnośnie nagrody 'Encouraged'

Asia-eight pisze...

jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych!
Scrap jak zwykle= nic dodać nic ująć, perfekto!

MonaLisa pisze...

bardzo deliktane i "karolowe", oj jak ja to lubieee. A u mnie cos dla ciebie

Goha pisze...

Widziałam jak powstawała... to było niesamowite...
Efekt końcowy SUPER...

Goha pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

LinkWithin

.