sobota, 31 stycznia 2009

Mały, biały...

...domek ;))) Moja mania domkowa trwa nieustająco, bywają też momenty jej wzmożonej aktywności, tak jak wówczas kiedy wypatruję kolejne ofiary do zalterowania. Domek na nóżce Stamperii jest raczej znanym obiektem, szczególnie dekupażystkom, które to zresztą zainspirowały mnie do oklejenia tej właśnie budowli :) Jest tak wdzięczny, uroczy i lekki, że... najchętniej zostawiłabym go w bieli, ale pomyślałam, że papiery, z których zrobiłam album {LOVE} też mogą się tu całkiem nieźle prezentować. Jako dodatki - kwiatki Primy (białe hortensje i Got Flowers Spring) oraz cudowne, wytłaczane motyle stworzone przez Bożenkę.


Rzadko zdarza mi się wykonać całą pracę od A do Z podczas warsztatów, ale wczoraj w czasie "domkowych" - akurat się udało - I oto jest... mały, biały domek, jeszcze bez pierzastego lokatora (w poszukiwaniu białego ptaszka...), czekający na zasiedlenie, aczkolwiek mający już swego... hmm... dewelopera..? ;-)


Pozdrawiam weekendowo - bardzo ciepło! :*

22 komentarze :

nowalinka pisze...

Ależ uroczy domeczek :))
Pękny jest i delikatny.

nowalinka pisze...

haha ! *Piękny miało być ;)

chwilka13 pisze...

"mały biały domek
co noc mi się śni" że tak zanucę na biesiadną nutę, bo teraz Twój od razu mi będzie stawał przed oczami :))

Lena Katrine pisze...

This is absolutely gerorgeus! i really love your work - the colours are always amazing, and the details are beautiful! I always find lots of inspiration in your blog - thank you!
But I would really know if you speak english - do you?

have a great weekend Karola! Hugs from Lena Katrine in Norway

Mirabeel pisze...

WOW! jest obłędny! no śliczny!

brydzia58 pisze...

cudeńko :) jakby czasem nie znalazł się lokator to ja chętnie mu poszukam ;)

coco.nut pisze...

jest tak delikatny, niesamowite!!! wygląda jak z porcelany... cudownie dobierasz wszystko, tak wspaniale, że nawet podobają mi się pastele!!! (ale póki co - tylko w twoim wykonaniu ;))

Fryne pisze...

przecudowny, po prostu przepiękny!

katharinka84 pisze...

Prześliczny!!!

Janique de Suisse pisze...

so gorgeous !! I love it !!!!

finnabair pisze...

oj piękny, piękny..taki rozbielony i aż chciałby się go dotknąć, taki aksamitny się wydaje..to ja może teraz odczekam, zanim swój zalteruję, ochłonę....:)

ulkasan pisze...

piękny O_O

nutka1911 pisze...

Uwielbiam wszystkie Twoje prace. Są takie delikatne, jakby ulotne... Przy okazji tez zapraszam do mnie, gdzie czeka małe wyróżnienie :)

Anonimowy pisze...

brak słów, dlatego tylko się podpisze
Gonek

magdalena pisze...

cudny!!

taki niewinny i czyściusi ;)

Niebiesko_Oka pisze...

majstersztyk!!!
białe cudeńko :D

Pia pisze...

This is absolutely beatiful, lovely colours, wow supert work

kasiorkaa pisze...

Uwielbiam ptasie budki. Ta jest niezwykła.

SentiMenti pisze...

domek jest cudnie romantyczny!!!

na moim blogu czeka wyróżnienie dla Ciebie, zapraszam

Goha pisze...

Śliczny domek...:) :)
Karola i to jest to o czym mówiłam...

mabaco pisze...

it's absolutely beautiful!!!

mamajudo pisze...

piękny!
zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

LinkWithin

.