piątek, 16 stycznia 2009

...i zasmażka!

- jak mawiał w zamierzchłych czasach kabaret OTTO, czyli: "nie macie dosyć?" ---> na dokładkę - jeszcze raz to samo :D

Notes + kartka - to ostatni {chwilowo} komplet, z worka "notesów + kartek", tym razem ... różowy :D Papiery Chatterboxa z etykietami Fancy Pants (Wildheart) udało się bezboleśnie pogodzić w jednej pracy, do tego kwiatki Prima - i kolejna parka gotowa.
-----> Skoro dziś na różowo - dokładam jeszcze kartkę w temacie miłosnym ;)

Dzisiejsze prace powędrowały do Trendymanii.
Wyszedł mi post cały w różach, natomiast jutro - znów nagły powrót błękitów :D I domek będzie :)
Tymczasem pozdrawiam ciepło! :*

11 komentarze :

Jowita pisze...

Komplecik cudny - jak zawsze, a kolorystyka powala na kolana. Karteczka milosna rowniez gustowna i sliczna

chwilka13 pisze...

Karolciu, kolejne cudowności!!!

nowalinka pisze...

Ha, zrob cos takiego, obok czego mogłabym przejść obojętnie, bez tego cichego westchnienia zazdrości ;)
Świetnie skomponowane, czyli piękne po prostu :)

slodqa pisze...

piekny ten zestawik, kolory niesamowite! u mnie wystapiło już nawet nie ciche, a głośne westchnienie zadrości...;)
Pozdrawiam:)

mabaco pisze...

beautiful cards!!

nirshya.dwbh pisze...

Piękne!!!

I jak tu nie zbierać z kolan szczęki??? No jak ???

ZA każdą kolejną pracą, wspaniale skomponowaną i pomyślaną wydobywa sie ze mnie westchnienie zachwytu

o jak oliwka pisze...

a ja myślę, że powinnaś jeszcze trochę zostać przy różach i brązach, bo notes i kartka są przepiękne :):):) pozdrawiam

eight pisze...

Jak zwykle pięknie, ale te kolory to mnie powaliły na łopatki, piękne zestawienie!

mia_mi pisze...

Fantastyczne połączenie kolorów!

a.batory pisze...

ta ostatnia kartka mnie oszołomiła!!!!1

sticker pisze...

hermes birkin bag
hermes birkin
hermes bag
hermes handbags
gucci handbags

LinkWithin

.