wtorek, 13 stycznia 2009

His & Hers?

Tym razem coś innego :) Zupełnie innego :)

W całkiem innej kolorystyce, stylistyce, odważniej jakby? Kiedyś już były próby, zaniechane projekty, tym razem... zaszalałam (???)
Pomyślałam, że wprowadzenie odrobiny (!) koloru i energii jeszcze nikomu nie zaszkodziło, nawet jeśli jest to niemal ciągnięcie za rękę i prawie siłą przeciskanie przez szczeliny :D
Prawdopodobnie zawsze pozostanę wierna umiłowanym pastelom i słodkościom, ponieważ jest to taki mój pierwiastek, dzięki któremu uświadomiłam sobie co, jak i dlaczego uwielbiam, po przemierzeniu długiej drogi pełnej niewiadomych i poszukiwań; jednak czasem warto, a nawet trzeba wejść w inną kolorosferę i zaszaleć :) Jednym szaleństwa przydają farby, innym brokaty, a mnie - każda jaskrawizna. Każdy ma jakiegoś bzika :D A może to tylko drepcząca w kółko tęsknota za soczystą trawką?
Niniejszym wywodem chciałabym przedstawić - zajawić kilka miłosnych kartek, może już walentykowych, a może nie... z soczystą paletą barw i z fantastycznym wzornictwem Kelly Panacci:


Dodatkowo zapraszam na nowego bloga Kelly, a właściwie - na bloga, na którego się naczekałam :D Wreszcie jest!

Uściski dla wszystkich~! :*

15 komentarze :

Bea pisze...

Super energetyczne kartki! :)

nowalinka pisze...

Świetne! Z mocniejszym kolorem też Ci do twarzy :)
Sama nie wiem, ktora najbardziej mnie kręci :)

nicktośka pisze...

piękne kartki, tonacja podobna więc trudno wybrać najładniejszą...

Doris pisze...

smakowite kartki!

truskawka pisze...

kartki wyszły Ci niesamowicie !:) ja odkąd wyszkalam ta serie i te stempelki... ech... śnią mi się po nocach ;)

Jowita pisze...

Piekne soczyste kolory, tak jak i kolory milosci. Karteczki bardzo ladne

katharinka84 pisze...

Rewelacyjne!!!
Do twarzy Ci w takich kolorkach :)

zielonooka pisze...

suuper karteczki!
zapraszam do mnie czeka na Ciebie niespodzianka:)

Anonimowy pisze...

No, faktycznie odważnie.Fajnie, że się przełamujesz. Do odważnych świat należy!!!!!!!

Anonimowy pisze...

zapomniałam się podpisać:-) Gonek

k_maja pisze...

bomba energetyczna :) cudne karteluchy i... jakoś mnie to nie dziwi? ;)
buziaki

ggagatka pisze...

Fajny styl, taki miejski :)

Kreffcik pisze...

Za każdym razem , jak ogładam twoje prace to mi szczeka opada... Mam w kwietniu dużą impreze szwagier i szwagierka kończą 40 lat i chciałabym zrobioić im album.. ii moje pytanie czy mogę zliftować twój album ... jak tylko puszczałabym go na internecie to zostaniesz poinformowana od razu, a twój ling jako pracy wzorcowej będzie również zamieszczony .. jest to sprawa normalna ... mam nadzieje że sie zgodzisz ...

Agnieszka - Anna pisze...

ostrzejsze ale nadal Karolowe
duuuuża dawka energii

splendid pisze...

dior uk
fendi
fendi purses
discount fendi
fendi handbags

LinkWithin

.