poniedziałek, 5 stycznia 2009

Baby, It's Cold Outside!

Nie straszny mi mróz i śnieżyca, nie straszny chaos w pracowni, nie straszne wstawanie o 7.00 (Ktoś powinien wrócić do przedszkola hmm...), nie straszno mi, nie nie... czas wreszcie iść do pracy :D Jako, że wymyśliłyśmy z Zosią małą rewolucję w NH, przemeblowania i inne innowacje - regularna dłubanina w ciągu najlbliższych kilku dni będzie odbywać się w na wpół domowych pieleszach. Niedawno dumałam z koleżanką nad sensem pakowania scrapiszczy aby sobie popracować poza stałym miejscem i wspólnie doszłyśmy do wniosku, że sensu nie ma. Pomyłka! Trochę sensu jest. O, np. taki jak poniżej:





Szybki scrap z ... resztek papierów MME, które zostały mi po albumie - zamku, wykorzystałam też kilka stempli Kelly Panacci i ISC.
W oczekiwaniu na nowe dostawy zapasów - Róża nadal letnio, choć mam zimowe, prześwietne zdjęcia, ale te czekają na odpowiednią oprawę, mam nadzieję, że powstanie album.

Pozdrawiam słonecznie (pomimo mrozu i zasp śniegowych mamy dzisiaj też słońce, ależ cieszą te promyki!) :*

14 komentarze :

finnabair pisze...

aż mnie skręca z ciekawości co żeście tam nawywijały:) Scrap cudnie prześwietlony, taki jasny w pastelowych kolorach....:*
Z nowym rokiem :*

nicktośka pisze...

scrap śliczny, słodki, wykonany po mistrzowsku :D wszystkiego naj w nowym roku :D

Kayla pisze...

Oj, chętnie bym zobaczyła co tam nowego zrobiłyscie, dawno mnie u Was juz nie było!

Scrap super, piękne rzeczy robisz ze ścinków. Zresztą - ze wszystkiego robisz piękne rzeczy!

Jowita pisze...

Przesliczny scrap z przeslicznej urody dziewczynka. Oprawa tak letnia, jasna, optymistyczna, ze pomimo, iz za oknem snieg, mam wrazenie, ze niedlugo nadejdzie wiosna. Mistrzostwo w kazdym calu

nowalinka pisze...

Te Twoje scrapy sa takie harmonijne i przez to ogromnie mi sie podobaja :)
I znowu te urocze cegiełki :))

chwilka13 pisze...

nieustannie podziwiam w Twoich scrapach to, że wszystko jest idealnie dopasowane i na swoim miejscu!

lengow pisze...

Piękny, jak każda Twoja praca.

Czar i elegancja.

A i Róża dodaje temu wszystkiemu niesamowitego uroku.

Pozdrawiam - lengow.

joasiah pisze...

to jest po prostu śliczne.....
ja nie mam słów po prostu na twoje pracki :)

a.batory pisze...

no to ja dziwna jestem
bo on mi sie zimowo bardzo kojarzy
ta kolorystyka ..taka dystyngowanie mrożna ..hmm jesli wogole ma sens takie sformułowanie...a pewnie nie;)
w kazdym razie piękny
a to u Ciebie standarcik!!:D

ggagatka pisze...

mrrrr... świetny. Takie masz te scrapy czyste, romantyczne i odprężające :]

nutka1911 pisze...

Cuda Twoje ręce tworzą, nawet z resztek - tego szczególnie zazdroszczę, bo u mnie całe sterty skrawków pwpierów zalegają... Podziwiam i chylę czoła do samej ziemi!

Almirani pisze...

Lubię tu sobie przycupnąć i naładować się inspiracją. Piękny scrap, jak zawsze :-)

sylviehavre pisze...

que c'est joliiiiiii
j'adooore
belle journée
sylvie

maicher pisze...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
nike dunk

LinkWithin

.