środa, 10 grudnia 2008

Więcej różu!

Tak, tak, po potężnych dawkach błękitów, jakie serwowałam ostatnio, zatęskniłam za różem :)

Nadarzyła się okazja - powstał scrap z wykorzystaniem mojego zestawu Sweet December, dostępnego w Prima Hybrid.
Scrap przedstawia tegoroczno-letnią, beztroską Różę - po prostu słodziak ;) Maksimum słodkości w granicach 30 x 30 cm ;)... może nawet troszkę się wylewa ;D
Elementy spoza zestawu to: kwiatki Prima Artfull Collage, stempelek Kelly Panacci z zestawu Baby, farby 3d Pebeo, dziurkacze Marthy Stewart i "scrapki" zdobyczne, perłowe ćwieki, tusz Walnut Ink It Up, czarny żelopis i... moja tresowana Elna ;-).
A oto efekty: scrap o roboczym tytule "Adorable":


Pozdrawiam ciepło w środku tygodnia, niech reszta upłynie Wam miło i spokojnie! :*

23 komentarze :

elka pisze...

Co Ci się niby wylewa wszystkopięknie wywarzone ,dobrane .Jednym słowemmistrzostwo i tyle

piekielna_owca pisze...

zawsze ci chciałam powiedziec ze masz przesliczna córeczke :) i bardzo podobną do mamy ( porównując zdjęcia)
Scrapek jest swietny i nic sie nei wylewa:P

Michelle Bertuzzi pisze...

The colors are just perfect with your black & white pictures! Lovely!

Daan pisze...

Hi Karola,

What a great cards and projects do you make, loved your work.

Hugs Daan

nowalinka pisze...

Ale Róża jest piękna!
A w tym wydaniu scrapowym niesamowicie urokliwa :)

yovi pisze...

Ale zrobilas zestaw!!!
Az kolana miekna!!!
A scrap, jak azwqsze mistrzostwo :)

ps. Zostalas przeze mnie nagrodzona... po szczegolu zapraszam na bloga :)

MM pisze...

Zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie
http://mamamichasia.blogspot.com/2008/12/jestem-bardzo-pozytywnie-zaskoczona.html

blondynka chaotyczna:) pisze...

a jaka jest dokładna nazwa tego punchera m. stewart? fajniejszy od tego gałązkowego!:P

Zojka72 pisze...

no pięknie jest ;-)

Katarynka pisze...

Pięknie! Te kolory, dodatki i zdjęcia! Śliczniusie :)

Kamilcia pisze...

zapraszam do mnie - niespodzianka ;) i ściskam przedświątecznie

p.s. - piękny scrap - jak zwykle ;)

Kayla pisze...

I u mnie też niespodzianka dla Ciebie.

Jaszmurka pisze...

Cukrowa bomba :D (dobrze,że nie kaloryczna ;) )

monikouette pisze...

nie dosc ze robisz pieknosci scrapowe to i corcie zrobilas przepiekna, wydawac by sie moglo ze jej zdjecia to prosto z zestawu sweet december wychodza!!!
przepiekne!!!!

Mirabeel pisze...

Zjawiskowy!! Włamię się do Ciebie do domu i sobie go "pomacam" ;) Już niedługo ;P

Gerdie pisze...

Great LO you did make with a wonderful colour combination.

Bea pisze...

Pięknie ten swój zestaw wykorzystałaś!!! SUPER!!!
Serduszko blogowe ode mnie u mnie na blogu :) :* pozdrawiam!! :)

a.batory pisze...

mega dziewczęcośc
przesłodki
Róża cud miód :)

ewa pisze...

Karola-uhonorowałam Ciebie "sercem blogowym" :) zajrzyj do mnie n stronkę:)

jaśminowasia pisze...

cudowny, delikatny, jak mgła...

Ruth aka alteredgeisha pisze...

Congratulations Karola!!!! Wow!!! Your own range of papers, how exciting and you have every right to be proud. They just had to be blue!! So you....so beautiful xxxx

ps: and such an adorable (literally) layout too.x

Mamy Anick pisze...

Karola hello
Ja awed przez swoje osiągnięcia. Proponuję tę stronę scraplift dziewcząt forum "ulica złomu" http://rueduscrap.forumactif.net/forum.htm
Życzę dobrych świąt Bożego Narodzenia i moje szczere dobre życzenia na rok 2009
Bravo i jeszcze raz za wszystko zrobić ...

Używam tłumacz
http://translate.google.com/translate_t?hl=fr&ie=UTF8&text=&langpair=fr% # 7Cpl

Braellyra pisze...

Hello Karola,

I made a scraplift for the forum "rue du scrap". You"ll see my page here, if you want...

http://braellyra.blogspot.com/2009/03/son-altesse-la-princesse-manon.html

I love your work ! The cards and the projects are beautiful !

Sorry for my english...I'm belgian !

LinkWithin

.