wtorek, 16 grudnia 2008

W blogowym świecie...

... bywam niewiele, przynajmniej ostatnimi czasy, kiedy to tzw. "real" zajmuje mnie tak bardzo, że na net nie starcza czasu, jednak aby tak całkiem nie odcinać pępowiny blogowej - czasem coś tu popiszę, pokażę i przeczytam Wasze ciepłe komentarze. Ostatnio w tym blogowym świecie dobre dusze zostawiły mi wiadomości, że "coś na mnie czeka"... podążyłam ja czym prędzej i ... odnalazłam mnóstwo przeróżnych blogowych nagród! Kompletnie nie wiem czym sobie na nie zasłużyłam, bowiem jestem złą blogerką, a mój blog nie jest interaktywny i obfity w atrakcje konkursowo - dyskusyjne ;D Tym bardziej chyba się cieszę, że te sympatyczne gesty tutaj trafiają, absolutnie nie w próżnię - o nie. Wszystkie ogromnie doceniam, a przede wszystkim fakt, że ktoś pomyślał o mnie w danej chwili i był tak miły aby przekazać coś od serducha :)

Dziękuję Wam za te przejawy sympatii i za to, że w tym zakątku, czy w mojej twórczości odnajdujecie coś co pozwala zatrzymać się na dłużej, dziękuję za to, że nie zapominacie o mnie, choć ja miewam okresy, kiedy zapominam, że mam bloga :D na szczęście na krótko :D

Postarałam się pozbierać od wszystkich przemiłych osób nagrody jakimi mnie obdarowały i ...

Nagrodę Kreativ Blogger podarowała mi Marta - Chwilka, Martuś - moja kreatywność różnymi dróżkami chadza, ale dziękuję Ci stokrotnie, to cudowne wyróżnienie! :*


Nagrodę Amazing Blog otrzymałam od Kamilci - dziękuję Kamilko, to strasznie miłe, bardzo to doceniam! :*

Pozwolę sobie - jak zwykle zresztą złamać zasady i powyższe wspaniałe nagrody podarować nie jednej, nie siedmiu, a wszystkim kreatywnym i niesamowitym osobom, z jakimi dane mi jest stykać się w blogosferze.
Wyjątkiem jest nowa nagroda, powstała niedawno, stworzona w naszym kraju, przez "jedną z nas"... zostałam zobligowana do trzymania się zasad i przekazania jej dalej...
Od Kayli, Yovi, MamyMichasia, Bei, Ewci, Gabci, Anny-Marii, dostałam nagrodę, która przyprawiła me wątłe serducho o drżenie, polską nagrodę, stworzoną (uszytą!) przez polską scraperkę, która wszystkim nam - krewnym i znajomym królika - znana jest ze swego ogromnego serca i ciepła, którego ma w sobie tak wiele, że rozdaje je innym na każdym kroku... Yoasia :), od której pozwolę sobie skopiować zasady kierujące Nagrodą - Blog z Sercem, czyli blog wywołujący ciepłe uczucia:


1. Wyrożnienie powstalo u Yoasi
2. Mozesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróznionych osob na blogu
4. Osoby wyróżnione Yoasia prosi o wypowiedzenie się na 3 tematy:

- Twoja pierwsza miłość
Przedszkolna. Miał na imię Marcin :))) nauczyłam go wiązać buty, w zamian za to, że zjadał moją porcję drożdżówki!

- Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
Kiedyś bardzo emocjonalnie podchodziłam do wydarzeń, które działy się wokół mnie, wobec czego serce zamierało mi średnio raz na tydzień, teraz kiedy dusza się spokoiła a nerwy są oszczędzane - serce mi nie zamiera. Pozostaje tylko nieustający niepokój o bliskich.

- Przedmioty bliskie sercu
Myślę, że bardziej przywiązuję się do ludzi i miejsc, aniżeli do przedmiotów, ale poza starymi zdjęciami, oraz pamiątkami rodzinnymi, z czułością traktuję wszystkie moje starocie wyszperane tu i ówdzie - każde z nich ma swoją historię i nawet jeśli nie jest to moja historia - czyjaś napewno jest i cieszę się, że mam jej kawałek u siebie. Bliskie sercu są też szpitalne pamiątki po urodzeniu Róży, płyty z ukochaną muzyką, moje wszystkie stare filiżanki, które z różną częstotliwością staram się zbierać i moje lalki z dzieciństwa, które przechowuje moja babcia.
Tę szczególną nagrodę chciałabym przekazać osobom, które starając się określić jednym słowem - wystarczy rzec: ciepłe! Są takie osoby, które swym ciepłem, serdecznością i innymi pięknymi walorami ujmują mnie nieustannie, które - mimo, iz często z bardzo daleka - dają odczuć, że są blisko mnie; osoby tworzące z sercem i mające to serce na dłoni; to po prostu Dobrzy Ludzie - sprawiają, że wierzę w ludzi i ich bezinteresowną życzliwość... Osoby, które mam nie tylko tu - blogowo - scrapowo, ale i prywatnie; osoby, które dodatkowo, tak przy okazji - prowadzą blogi :) Ciepłe blogi z sercem :)

- Beata (współtworzy naszą kuchnię, więc może nietrafione miejsce, ale osoba ze wszech miar zasługująca na tę nagrodę i mozliwe, że zechce mieć wreszcie bloga!)

Ogromnie, ogromnie DZIĘKUJĘ, za przyznane mi wyróznienia, jest mi niezmiernie miło i serce się raduje kiedy takie sympatyczne odruchy się czuje... :) Kobitki, kochane jesteście :)

Ciepłe uściski - dla wszystkich!

3 komentarze :

Kayla pisze...

Dzięki! Przemiła niespodzianka!

latarnia pisze...

Karolu kochana, dziękuję serdecznie za takie wyróżnienie! :-)
Też Cię ściskam moooocno :*

Zojka72 pisze...

Dziękuję Ci bardzo :-) jestem zaskoczona!

LinkWithin

.