środa, 3 grudnia 2008

Mały Wielki Sekret :)

Najmilsze sekrety to te, przy ujawnianiu których się świętuje, cieszy, oraz z ulgą rozsznurowuje usta :D Przez ponad miesiąc musiałam trzymać buzię na kłódkę, ani mru mru nikomu co się wydarzyło :)

A co się wydarzyło? Coś fantastycznego :D Coś tak Oooooooooooch!, że chyba dotrze to do mnie za pół roku :))) Ale do rzeczy...

Ponad miesiąc temu Prima zaprosiła mnie gościnnie do swego Design Team-u, na miesiąc grudzień, aby stworzyć coś, co wspólnie z innymi fantastycznymi rzeczami pozwoli celebrować ponownie otwarte podwoje Prima Hybrid - pełne nowości, czyli cudownych zestawów hybrydowych (elementy digi + prawdziwe dodatki Prima), konkursów, wyzwań i innych atrakcji. Dacie wiarę??? Przez tydzień chodziłam jak we śnie ;D




Prima poprosiła mnie abym jako guest designer zaprojektowała linię papierów i tagów, oraz wybrała spośród cudnych produktów Primy te, które będą kompatybilne z moim zestawem. Tak stworzyłam "Sweet December" zestaw hybrydowy - chciałoby się rzec - dziecko prawie z krwi i kości - tak bardzo "moje" w kolorystyce, że bardziej już nie można, po prostu - karolowe :)))




W poniedziałek - 01.12.2008 Sweet December trafił na półkę sklepową Primy, z czego jestem ogromnie dumna, choć z tą dumą (wtajemniczeni wiedzą) trudno mi się zmierzyć i wciąż jeszcze funkcjonuję na etapie "wyparcia";-), pąsów i wtydliwych pląsów ;-)))
Wiem, że projektantki Flower Girls Primy pracują z moim zestawem, efekty pewnie będzie można zobaczyć w Galerii Prima Hybrid, a ja sama - praktycznie nie wyrabiam się (ale nowina!), ale za chwilę pokażę co też udało mi się stworzyć z tego mojego zestawu, strasznie śmiesznie pracuje się na swoich papierach :D
A teraz tak obok - nie marzyłam o tym nawet... nie przypuszczałabym, że zostanie mi dana taka możliwość i jak wiele radości mi ona sprawi, jak dużo się nauczę, jak poznam kolejne cudowne osoby... czasem nawet nie trzeba marzyć, aby się spełniało... Życzę Wam tego z całego serca, aby to co gdzieś głeboko, nawet nieświadomie upragnione - zdarzało Wam się regularnie. Całuję mocno i dziękuję za to, że jesteście ze mną, gdyby nie Wy - nie byłoby tego posta :)
I słówek parę do Primy:
Thank you so much Prima for this fantastic opportunity! This is such an honor to me!
I almost just can't believe it because it's a dream come true!
Special Thanks to Valerie Foster - Dear, thank you for all your kind words and helping hand!
Ok, a teraz szuuuuuuuu zmykam do roboty, proza życia, no cóz... :D
p.s. grafiki wyświetlane w tym poście pochodzą ze strony Prima Hybrid.

46 komentarze :

t.he pisze...

Gratulacje ! :))) Zestaw pięknościowy bardzo, jesteś tak utalentowana, że - wiedzialam! - predzej czy później taka szansa m u s i a l a przyjść! :)

gulka pisze...

gratulacje wielkie wielkie! :))))

brydzia58 pisze...

gratulacje!!!

najważniejsze to umieć się cieszyć ze swego sukcesu :)

piekielna_owca pisze...

super mega ogromne gratulacje ;)) spokojnie mozesz spuchnąc z dumy i latac ponad chodnikami przepiekny karolowy zestaw :D

Gabcia pisze...

Gratlulacje wielkie i śliczny zestawik powstał:))

truskawka pisze...

wow ! gratulacje :*

anet pisze...

wielkie gratulacje! to musiało nastąpić:)

Jowita pisze...

Gratuluje z glebi serca :-) !!! Oto jaka nagroda czeka kogos, kto ma telent, jest pracowity, kogos kto potrafi czerpac z zycia to, co najlepsze i dawac zyciu to, co ma w sobie najlepszego. Zestaw jest przesliczny

Zussska pisze...

Alllle! Normalnie szczena mi opadła! Chociaż to, że będziesz rozchwytywana, to była tylko kwestia czasu :******
Gratulacje i Buziaki ogromne!
A zestaw i jego kolorki - miodzio!

Kayla pisze...

Super! I nie rumień się, bo zasłuzyłaś! (Zawsze Ci to mówię a Ty i tak swoje...)

Fryne pisze...

że tak z L'Oreala pojadę - jesteś tego warta :*
GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!

coco.nut pisze...

Gratulacje wielkie!!! I cieszę się razem z tobą, w pełni zasługujesz na wszelkie zaszczyty!!!

bomiel pisze...

Gratulacje!!!

magdalena pisze...

dołaczam do gratulacji!!! i potwierdzam ze ten fakt wcale nie dziwi!!!! przecież to była tylko kwestia czasu!!!

gratuluje jeszcze raz!!!

Eliza pisze...

Wielkie gratulacje! Kolekcja jest po prostu rewelacyjna! Ty masz kobieto po prostu prawdziwy talent!!! Pozdrowionka!

katharinka84 pisze...

Gigantyczne gratulacje!!!
Stworzyłaś piękny zestaw :)

nowalinka pisze...

Juhuu!!! Karola, zdolniacho Ty wspaniała!!!
Gratuluje z całego serducha, bardzo się cieszę...i jestem z Ciebie dumna, a co!? :*
Zestaw podoba mi sie bardzo...ech dorwać takie papiery w swoje łapki, może kiedyś się nadarzy? Cudne :)

o jak oliwka pisze...

gratulacje Karola, ja cały czas podglądam twoje prace i bardzo podobają mi się twoje "tonacje" a dziś taka niespodzianka, naprawdę piękne papiery, pozdrowienia z Wrocławia i do zobaczenia, może już niedługo :):)

anna65 pisze...

Cudności stworzyłaś.Gratulacje !

prolka pisze...

Gratulacje!! Jesteśmy z ciebie dumne!!

Doris pisze...

serdeczne gratulacje! naprawdę sweet zestaw!

joasiah pisze...

Karola gratuluję !! :)

almadr pisze...

gratulacje ;)
Nie mogłaś lepiej trafic!!! Prima jest the best ;-)

mamajudo pisze...

Gratulacje!!!!!!!

la.li pisze...

Gratuluję i bardzo się cieszę, że gdzieś tam na świecie doceniają niezwykły talent polskiej scraperki! :D

Jaszmurka pisze...

No to bomba! Cudna wiadomość! :D

Świetnie, że polskie scraperki są odkrywane :*

Zestaw ekstra - co prawda dla mnie za jasny no ale co kto lubi :D

nie mogę się doczekać efektów pracy z nimi :)

Anonimowy pisze...

Gratuluję!! Naprawdę ogromnie się cieszę i wcale a wcale się im nie dziwię :))))

chwilka

Anonimowy pisze...

Gratuluje z całego serca. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone!
pozdrawiam, matka siedzi z tyłu

eight pisze...

Karola, z całego serca gratuluję i jestem dumna z Ciebie :*

Bea pisze...

Karola!!! Super zestaw!! :) PRAWDZIWIE TWÓJ - racja!!!:)
Gratuluję!!! :)
:*

mohika pisze...

Gratulacje !!!!! :):):)
Zestawik naprawdę słodki.

Filka pisze...

w pełni zasłużone :)
gratulacje i powodzenia :)

Anonimowy pisze...

No, thank YOU for designing such a lovely kit ^_^ I hope you have fun with your goodies!!

- Valerie

jaśminowasia pisze...

gratuluję :))) cieszę się razem z Tobą

Mona_63 pisze...

Zestaw śliczności... Bardzo się cieszę i gratuluję z całego serca!!!!!!!!

Zojka72 pisze...

Karola ;-)
Ty wiesz jaka ja dumna z Ciebie jestem ;-)

latarnia pisze...

Cudowna wiadomość, wspaniały zestaw! Powodzenia zdolniacho! :D

k_maja pisze...

zestaw przecudny!!! Z serducha gratuluję :**** Ja tam zawsze wiedziałam, że jesteś w ścisłej czołówce światowej ligi scrapowej :)))

asia wu pisze...

Karola Prima Girl ;) Serdecznie gratulacje :)

Agnieszka - Anna pisze...

sukces za sukcesem... wielkie gratulacje!!!

finnabair pisze...

yyyyyyyy a ja nic nie wiedziałam, o cholercia, gratulacje, ogromne gratulacje!!!!

Kreffcik pisze...

Moje wielkie GRATULACJE!!!!

Mirabeel pisze...

Jeszcze raz gratuluję Kochana!!:* Wiesz, że bardzo się cieszę ze wszystkich Twoich sukcesów!! Trzymam kciuki za następne ;)

a.batory pisze...

GRATULUJĘ!!!
To się tak musiało skończyć ;))))
jabyś pytała to 2 lata temu juz bym Cię na to przygotowała ;DD
bo ja wiedziałam ja wiedziałam ;)
:*

Babsko pisze...

Gratulacje! :)))))

Castilia pisze...

Czy bedzie nie na miejscu jesli zapytam w jakim programie tworzy sie podobne cuda??? Jestem oczarowana.... Gratuluje bo w pelni na to zaslugujesz!

LinkWithin

.