niedziela, 7 grudnia 2008

Kolejne Bomb(k)owce...

...czyli ciąg dalszy kartek świątecznych. Zdecydowanie tegoroczne Święta pachną mi błękitem :D Z odrobiną bordo dla kontrastu :D
We wszystkich poniżej wykorzystałam ten sam motyw bombki, który już wcześniej tu zagościł, w niektórych podobną kompozycję, a dodałam troszkę ciepłego embossingu i farbek 3d, plus stały element, od którego trudno mnie odczepić, a szczególnie w tej świątecznej gorączce - gałęziasty dziurkacz - Pine Branch Marthy Stewart.
Kartki powstały z wykorzystaniem papierów i stempli świątecznych Kelly Panacci, oraz papierów MME.
Ok, W szeregu zbiórka.....................
Trochę złota...

Na bordowo...

I trojaczki :))) ...


Jeszcze troszkę świątecznych rzeczy będzie, jeśli tylko zmobilizuję się do zrzucenia i zmniejszenia zdjęć ;) Tymczasem od jutra chwila luzu i wreszcie czas na oddech i "prace własne"- tak się cieszę, zdjęcia aż wołają o scrapowanie, a zabawki ISC i Primowe mobilizują do działania... Uffff... Wreszcie wypiję poranną kawę ( i tą południową) w spokoju a nie dzikim pędzie...

I tym optymistycznym akcentem życzę Wam udanego początku tygodnia i możliwie dużo spokoju w tym gorącym okresie :*

14 komentarze :

coco.nut pisze...

Ach, ach, ach, ach!!! Przepiękne karteczki!!! Magicznie wręcz zimowe!!!

Bea pisze...

Ale cuda!!!! magiczna seria!

bomiel pisze...

Fantastyczne!!!

nowalinka pisze...

Te bordowe, inne takie i piękne ogromnie :)

qlkowa pisze...

Świetne!

qlkowa pisze...

Świetne!

ewa pisze...

Che bello!!! cudne!

mamajudo pisze...

absolutnie rewelacyjne!!!!

Iwona pisze...

Jest pieknie. Wczoraj do poznych godzin czytalam i ogladalam Twoj blog. Dzis rano wstalam z wyklarowanym pogladem na sprawe - trzeba sie wywiedziec w sprawie scrapowania! Czytam i patrze sobie na wiele blogow poswieconych tej tematyce, ale zawsze wydawalo mi sie to szalenie skomplikowane; naklejanie, wyklejanie i komponowanie tych cudenkow. No nic, poszukam jakiegos podrecznika i mam nadzieje niedlugo zabrac sie za jakis projekcik. Jeszcze raz sle ogromniaste komplementy!

Gabcia pisze...

Jak zwykle cudne karteczki,napatrzeć sie nie można:)
Zapraszam na bloga czeka na ciebie niespodzianka:))

ulkasan pisze...

Boskie te karteczki!!! Najpiękniejsze jakie do tej pory widziałam!!!

E pisze...

jakie piękne!

Anna-Maria pisze...

Karola - kartki i w ogóle wszystkie prace sa cudne, jak zwykle mnie powaliłaś.
zapraszam w międzyczasie zapracowanym na mojego bloga, bo tam jest dla Ciebie mała niespodzianka. pozdrawiam gorąco.

Anonimowy pisze...

Lovely cards you made.
Greetings,Willy
Amsterdan
Netherlands

LinkWithin

.