środa, 17 grudnia 2008

Brulionowy mix

Rzutem na taśmę dodaję kolejny dziś post, ponieważ nie wiem kiedy znów tu wpadnę :)

Bruliony... taaaak... ekhm... słowo NOTES wyparłam ze swej świadomości po wykonaniu milionowej sztuki w tym sezonie... :))) Oczywiście przesadzam, ale notesy zajmowały mi czas ostatnio w bardzo dużej ilości - czy na warsztatach, czy też zamówieniowo, odkąd wykonałam pierwszy, drugi, trzeci - posypało się... epidemia... każdy chciał notes, wszędzie notesy... jakiś hit sezonu przedświątecznego... Ostatnie w tym roku notesy... ekhm... bruliony- skończyłam wczoraj.
Było to 5 sztuk grubasów formatu A5, a trafiły do pewnego studia graficznego jako prezenty dla klientów tegoż. Ufff, koniec, kropka, basta...
Bez przedłużania - detale najważniejsze, ponieważ z koncepcji neutralnej, jaką klient załozył pierwotnie - musiałam zrobić "zimowo - świąteczną" i poodrywać kwiatki i inne dodatki a w ich miejsce stworzyć coś co pachnie choć odrobinę świątecznie... Taka zmiana ... na lepsze, żałuję, że nie zrobiłam zdjęć w pierwotnej wersji... Ale do rzeczy - dlaczego mix? Otóż pomyślałam sobie, że użyję do wykonania tych notesów przeróżnych materiałów, każde z innej bajki. Ćwiczenie dało zadowalające rezultaty - papiery Melissy Frances i MME, stemple ISC, dodatki Kelly Panacci, dziurkacze Marthy Stewart = udało się stworzyć coś spójnego kolorystycznie, z dużym przymrużeniem oka, jeśli chodzi o świąteczne standardy. Bruliony trafią do młodych, zwariowanych, kreatywnych osób, które - mam nadzieję - docenią to mrugnięcie okiem w stronę tradycyjnej świątecznej kolorystyki i wzornictwa.
Morał jaki z tego płynie - fajnie jest wyjść poza świąteczne kolekcje i poeksperymentować z całkiem "zwyczajnymi"...


I to byłoby na tyle, jeśli chodzi o niescrapowe formy, w tym tygodniu będzie jeszcze album :)
Miłej środy życzę i oddalam się na zasłużony spoczynek z Cobenem pod pachą ;)

17 komentarze :

Fryne pisze...

przecudowne! obłędne! genialne! jak dla mnie RZĄDZISZ!!!!!!!!!!!!

UHK Gallery pisze...

Cudne. Ja wymyśliłam kartki brązowo-różowo-ecru, ale poza rzuceniem wyzwania nie zrobiłam ani jednej :( Może spróbujesz??? :)

Po Twoich pracach widać, że każdy kolor można zrobić świątecznym jesli się tylko chce.

O!

UHK Gallery pisze...

Cudne. Ja wymyśliłam kartki brązowo-różowo-ecru, ale poza rzuceniem wyzwania nie zrobiłam ani jednej :( Może spróbujesz??? :)

Po Twoich pracach widać, że każdy kolor można zrobić świątecznym jesli się tylko chce.

O!

decomarta pisze...

Oj ten pierwszy najbardziej mi zapadł w pamięć. Ale wykonanie, zgranie wszystkiego i pomysł jak zawsze na szóstkę :)

piekielna_owca pisze...

przecudne są !! zwłaszcza ten z bordo mi sie podobuje bardzo bardz:D

a.batory pisze...

piękne niesłychanie;)

katharinka84 pisze...

Cudeńka!!!

Berberis pisze...

śliczne notesy!!!

Stamp-o-maticmama pisze...

I saw a bird house you made using small red berries wondering what they are and where i can find them i'v had no luck getting any and have been looking thanks .. love your work

monikouette pisze...

taki brulion to ja tez chetnie pod choinka bym znalazla!!
piekne!!!!!

mamajudo pisze...

przecudne!!!

Abrakadabra pisze...

Zazdroszczę tym szczęściarzom, którzy owe bruliony-przecudnej-urody dostaną....

zielonooka pisze...

no i suuuuper wyszły!!! są cuuuudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

decomarta pisze...

Zapraszam do siebie po odbiór nagrody :)

a.batory pisze...

aaaaach
pogłaskać je choc raz .......:)

Izabelka pisze...

Chętnie przygarnęłabym jeden taki notatnik :) Ślicznościowe są, wszystkie :)

Zapraszam na mojego bloga po niespodziankę.
Pozdrawiam- Iza :)

Mirabeel pisze...

Piękne notesy!!

Zapraszam do siebie na momencik ;)

LinkWithin

.