czwartek, 13 listopada 2008

Nowa Droga Życia :)

Nie, nie moja :D

Na nową drogę do nowych właścicieli wstąpiły dwie nowe ramki, na nową drogę życia - po ślubie i nową drogę życia maleńkiej dziewczynki :)

Ramka dla dziewczynki z papierów Basic Grey Sugared, z dodatków róznych kolekcji, m.in. Melissy Francess, Daisy D's, Making Memories, Marthy Stewart itd. , potężny ładunek słodkości :)


Ramka ślubna z papierów MME Tres Jolie, kwiatków Prima, satynowej wstążki, ćwieczków perłowych i nieodłącznego listowia :) Aaa! I farbek 3D, o których troszkę ostatnio zapomniałam, ale odgrzebałam je w pamięci przy okazji kartek świątecznych :)

19 komentarze :

elka pisze...

Piękne wytwory ,takie delikatnusie

mamaluke pisze...

WOW! This is sooo beautiful! Thank you for sharing your work, I find it so inspirational!

Jowita pisze...

Przesliczne rameczki, az chcialoby sie miec je we wlasnym domu

Kropelka pisze...

Cudne,pastelowe tworki.Cale w Twoim stylu ;-)

Gabcia pisze...

cudne cudne cudne:))

Gabcia pisze...

Zapraszam na bloga jest tam miła niespodzianka:)

Niebiesko_Oka pisze...

Ramki są boooskie,
dopracowane w każdym najdrobniejszym szczególe!!!

Kolorki przecudne, takie delikatne-przydmione.

katharinka84 pisze...

Cudowne ramki!!!

ewa pisze...

piękne!!

Daan pisze...

Hello Carola,

What a pretty things do you make, really loved this style

Hugs

Daan

Carina pisze...

This is so beautiful :)
You make so many beautiful things.
Thanks for shering :)

carina

cwasia pisze...

Śliczne i delikatne...cudeńka!
Zapraszam do mnie po nagrodę :)

Arlene pisze...

Jak zawsze pięknie :)

jaśminowasia pisze...

cudowne

nirshya.dwbh pisze...

Jak zwykle zachwycasz mnie swoimi pracami!!! Piękne!!!

Ps. Zapraszam do mnie po odbiór małego prezenciku

Pozdrawiam

a.batory pisze...

piękne
ale to żadna nowość

błękitną bym bym ..........
schrupała

Fryne pisze...

ja się u Ciebie po prostu rozpływam z rozkoszy!!!!!!

Salte pisze...

Amazing work!!!

Lymatry pisze...

superbe !!

LinkWithin

.