wtorek, 18 listopada 2008

Nagrody, nagrody....

Dziś nie pokażę żadnej pracy, a o twórczości będzie tylko pośrednio :) Jeszcze przez chwilę nie wrzucę tu czegoś ze zdjęciami, a tak starsznie brakuje mi prawdziwych scrapów, albumów, czegoś "swojego"; cóż... przedświąteczna komercyjna gorączka dopadła i mnie, na spółkę z ciągnącymi się i przeplatającymi grypami, aktualnie na tapecie NIC scrapowego, za to masa kartek, notesów i "pustych" albumów; praca wre...


Tymczasem kilka przemiłych osób sprawiło mi ogrom radości ofiarując blogowe nagrody, bardzo, bardzo miły dowód sympatii i dostrzegania sensu w czyjejś pracy...

Najpierw, baaardzo dawno była Stine, od której dostałam nagrodę Positiv Blogging Award:


A następnie rodzime cudowne osoby: Nagrodę Kreativ Blogger dostałam od Gabci, Cwasi i nirshya.dwbh :


I jeszcze kochana Ruth aka Altered Geisha ofiarowała mi taką sympatyczną nagrodę:

Rety, tyle dobra naraz! Ogromnie Wam dziękuję, dzięki tym nagrodom, Waszym odwiedzinom, komentarzom i mailom, czuję, że moja twórczość, praca ma sens i ma jakiś wydźwięk, wzbudza może czasem skrajne, ale myślę, że szczere emocje, to budujące i bardzo dla mnie ważne, szczególnie w chwilach kiedy świat za szybko się kręci - tak jak teraz, a ja nie mam nawet którędy wysiąść ;) Bardzo potrzebuję teraz chwili wyciszenia i okiełznania czasu, zobowiązań, ale realnie to dopiero za chwilkę... Dlatego postanowiłam nie trzymać się zasad, co zaczna być u mnie jakąś świecką tradycją... Dlaczego? Nie potrafię już wyróżnić w żaden sensowny sposób jedynie 7 osób za to, że są kreatywne, prowadzą świetne blogi itp. Wszystkie kraftowe, scrapowe znajome dusze - jesteście dla mnie ważne, wszystkie odwiedzam, podziwiam za co innego i na swój sposób, często cichaczem, z różną częstotliwością; wszystkie wspaniałe, które jesteście tu w prawej kolumnie, a także te, których tu nie ma, ale nie z powodu mojej ignorancji, a li i jedynie z braku czasu na uzupełnienie listy o nowe, lub nowo odkryte fantastyczne kraftowe polskie blogi...

...Wszystkim Wam podaję dalej każdą z nagród :) Każda na nią zasługuje :)


And thank you Stine and Ruth for this amazing awards! I am so honoured! I have truly enjoyed myself!


I to byłoby na chwilę - tyle... Dziś jeszcze napiszę słów parę o moim małym sekrecie ;) Jednym z kilku (znów dawkowanie), może i Was ucieszy wieść, która rozradowała mnie?


1 komentarze :

Almirani pisze...

Hm, zapewne ucieszy, więc czekan na nowinę :-)Pozdrawiam ciepło :-)

LinkWithin

.