sobota, 1 listopada 2008

Lekko i spokojnie?


Czy ktoś tęsknił za różowym? A może za błękitem, hę?

Oto i jeden i drugi - w krótkich seriach Soft i Roses, pod postacią notatników i kompatybilnych z nimi kartek okolicznościowych :))) Delikatne, puchate, kwietno - liściaste, pastelowe klimaty, moje ostatnie, a właściwie "wreszcie wykończone" twory :)


Leżą grzecznie na półce w Trendymanii i czekają na romantyczne dusze :)


A ja tymczasem znikam na kilka dni, ściskam Was gorąco życzę spokojnego, pełnego ciepła weekendu - ciepłego za oknem, a najbardziej w sercach... :* Do zobaczenia w listopadzie!

20 komentarze :

VyanMica pisze...

wow this is very very beautiful <3

elka pisze...

Ja ,ja tęsknie i za różem i za błękitem a przedwszystkim za twoimi pracami,bo są niezapomniane,nadzwyczane,pięknę

Ruth aka alteredgeisha pisze...

Gorgeous colours, I like the subtle inking on the edges of the flowers and the beautiful big stamp you have used.

Maugo pisze...

I wrocil notesy w rozach i blekitach :) Super!

a.batory pisze...

cudownie wygladają te różyczki kwiatki z perełkami i listki iglaste(?) razem zestawione
no rozpłynęłam się!!!

latarnia pisze...

Piękne zestawy :-)
Niesamowicie mi się podoba jak skomponowałaś te wszystkie kwiatki ... efekt jest prześliczny!

nirshya.dwbh pisze...

Zaglądam i co..?
Pełen zachwyt!!!!!!

Prześliczne dzieła!!!!

Ewelina pisze...

Cudo-wne Cudo-wności. Mogłabym cały czas patrzeć i podziwiać...

mamaluke pisze...

These are so beautiful!!! PLease can any one tell me where to get the leaf punch you use?

nicktośka pisze...

piękne zestawy, takie lekki, eleganckie i romantyczne.. pełne ślicznych detali i drobiazgów :D

truskawka pisze...

cudone :) cieple, puchate i takie do przytulania :)

bobinia pisze...

przepiękne !!! ot tyletylko napiszę, bo cóż można więcej tu dodać

Jaszmurka pisze...

No i to jest Karola pełną gębą :D. Właśnie z takimi pracami Cię kojarzę :)

Lekko, zwiewnie, romantycznie i kobieco :D

alcoholinky pisze...

absolutely stunning. how delicate and beautiful.

Csaba pisze...

That's awesome again!!!!:) May I ask you something? On the 2nd picture what is this coral-like ingredient? Is it possible to buy it somewhere online indeed the small yellow leaves - they are very nice!!! Thanks for your help in advance!!!!:)

magdalena pisze...

tak tak to cała Ty!!

z zamkniętmi oczami bym poznała ;)

ScrappyBlueStones pisze...

Wróciły pastele! W najlepszym możliwym wydaniu!!

ewa pisze...

Karola-wymiękłam ....ja juz sie, tylko decu bedę zajmowała!!scrapy nie dla mnie:):)!! cudne jest to wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!

Gitte pisze...

wow - very beautiful cards you make.

Turid Mari pisze...

Wow!! I love your cards!!
The scentiments you've used here are gorgeous!! Are they stamps?!

Hugs from Turid

LinkWithin

.