czwartek, 20 listopada 2008

ISC Guest Designer :)))

Ostatnio mam bardzo dużo pracy, jak zwykle zbyt wiele w stosunku do czasu jaki mam, ale w tzw. międzyczasie zdarzają się fantastyczne rzeczy, o jednej takiej radosnej nowinie chciałabym dziś napisać...
Jakiś czas temu właścicielka, założycielka Innovative Stamps Creations - cudowna Betsy Griffin zaprosiła mnie do swego Design Teamu! Pewnego pięknego dnia dołączyłam do ISC Guest International Creative Architects, po to, aby najbliższe miesiące spędzić na tworzeniu swoich papierowych projektów z użyciem fantastycznych stempli ISC. Czy muszę pisać jak ważne i radosne to dla mnie wydarzenie? Fantastyczne, prawda?! Jestem naprawdę podekscytowana i tylko martwi mnie mało elastyczny czas, mam nadzieję, że podołam wszystkiemu, co mi się przytrafia :)
Tutaj można obejrzeć jakie cudne stemple (zestawy gumowych, nie montowanych) oferuje ISC, warto też zajrzeć na ISC Bloga, a ja jeszcze zostawię moje pierwsze prace - kolorowe karteczki, w których zastosowałam stemple ISC:

Do stworzenia tej kartki uzyłam papierów MME, kwiatów Prima Press'n Petals, dziurkacza Marthy Stewart, tuszy pigmentowych Royal & Langnickel oraz stempli ISC: ptaszek z zestawu Marvels of Nature II , kwiatek oraz napis z zestawu Fansy Designs .

A tej kartce jako tło służy papier z zestawu BG Sultry, oraz kawałeczka z którejś kolekcji MME, naklejonego na tekturkę, bawełnianej tasiemki, kwiatków Prima, oraz stempli ISC: pismo z zestawu Art4Frames II, zakręcona liściasta gałązka z zestawu Marvels of Nature II.
***
Pozdrawiam ciepło, nie dajcie się choróbskom i uśmiechajcie często!
Wrócę niebawem jak tylko znów na chwilę odkopię się na powierzchnię! :)
Buziaki!

16 komentarze :

bomiel pisze...

Gratulacje!!!piękne kartki.

Mirabeel pisze...

Jeszcze raz gratuluje ! :*

asia wu pisze...

Moje serdecznie gratulacje!

elka pisze...

To naprawde wielkie gratulacje ,a karteczki są boskie

Zojka72 pisze...

Super!!!!!!! Jestem dumna z koleżanki ;-)

nowalinka pisze...

Gratuluje zdolna Kobieto! :*
Kartki takie kolorowe, no wiosna pełną gębą :))
A co do stempli, to prawie dałabym się za nie pociąć, bo stemple to moja największa słabość...i nałóg ;)

la.li pisze...

Gratuluję :)))

ewa pisze...

Karola-gratuluję!!!

Gerdie pisze...

What a wonderful cards do you make! They are lovely

k_maja pisze...

Serdeczne gratulacje!!!!
a karteluchy - jak zwykle - mistrzostwo!!! :*

Almirani pisze...

Pozostaje pogratulować :-)

katharinka84 pisze...

Gratuluję!!!
Piękne kartki :)

martita pisze...

gratuluję! :)

ptaszek i kwiatki... śliczności!

Agnieszka - Anna pisze...

Brawo, wielkie gratulacje :)

latarnia pisze...

Serdeczne gratulacje! :-)
(Składałam je wcześniej, ale widzę, że się nie zapisały)

Fryne pisze...

GRATULACJE! Całkowicie zasłużone zaproszenie :)

LinkWithin

.