środa, 8 października 2008

W oparach inspiracji

Nie ma jak dobra inspiracja :D
Dzięki kochanej Joannie, z którą to łączy mnie uwielbienie do Cath Kidston i wszystkiego co choć trochę shabby, - w moje ręce wpadły wymarzone książki, wszystkie pełne cudowności, kolorów {zapachy i smaki czuję oczyma wyobraźni :D}, które uwielbiam, lekkości, ciepła i spokoju, a przy okazji przeróżnych instrukcji i kursików kraftowych.
Oto co ma za zadanie mnie mocno zainspirować, trochę kraftowo, trochę w wiciu gniazda, a po trosze we wszystkim tym, co zwykłam odkładać na "jak będzie czas"; oto co, mam nadzieję - zachęci mnie wreszcie i ostatecznie do poszycia przynajmniej paru zamierzonych rzeczy! O! A jeśli dodam do tego, że przez ostatnie dni podkarmiałam się wiedzą płynącą z warsztatów szycia patchworków, które odbywały się w Naszym Hobby, to... wstyd byłby przeokrutny gdyby moja maszyna nadal się kurzyła samotnie! Jakoś o niej ...zapomniałam :D
A gdyby książki można było schrupać - mogłabym napisać: "palce lizać"!



A jako bonus: zawieszka - wisiorek, kolejna rzecz z serii "nie_wiadomo_co_autor_miał_na_myśli" (i do czego będzie używał) :D
Technika wykonania: debiutanckie decoupage (nuty + papier decu) na... szkle, preparatem Glass Medium ToDo, a "szkło" to element żyrandola zakupiony na bazarze staroci :)




Pozdrawiam ciepło, z pieśnią na ustach :D

7 komentarze :

prolka pisze...

Śliczna zawieszka :)

eight pisze...

Jezu, zawieszka mnie powaliła, jest piękna!
A obcowania z taką literaturą fachową zazdroszczę!

Mirabeel pisze...

Ja chce taki żyrandol!!!! z tak ozdobionymi zawieszkami! :*

nowalinka pisze...

Och, ale extra wyszło to nie wiadomo co :)
Można nosić na szyi i eksponować na fajnym dekoldzie :))
Ewentualnie zrobiś z niego jakiś fajny brelok torebkowy :))
Baaardzo mi się podoba :)
Jakbyś miała go odłożyć gdzieś na półkę w zapomnienie to chętnie się nim zaopiekuję ;)

Agnieszka - Anna pisze...

zawieszka...och...ummmm

Kamilcia pisze...

Karolko kochana jak ja bym chciała te ksiązki pooglądac, proszę, proszę, bardzo proszę :)))))) uwielbiam schabby, starocie i w ogole

a zawieszka - jak to gdzie jak nie w pokoju Róży :) czy kąciku jej , w każdym razie w otoczeniu bliskim :) jest rewelacyjna , tak jak i puzzelek z poprzedniego postu :)

k_maja pisze...

ooooo matkooooooo..... CUDO!!!!!!! trwam w zachwycie.....!!!!

:*

LinkWithin

.