piątek, 17 października 2008

{Rozważna i Romantyczna}

Trochę jak ja :) czasem brakuje rozwagi, niekiedy proza życia bierze górę nad romantyzmem, ale uwielbienie do romantycznych, kwiatowych motywów, wstążek, takiej specyficznej "puchato-delikatności", którą zawsze trudno mi ubrać w kraftowe słowa - dają o sobie znać w pracach, ostatnio bardzo często :D
A jest to wyłącznie oznaką pogodzenia się ostatecznie ze swymi scrapowo - kraftowymi ciągotami, dzięki czemu lżej mi się żyje i przyjemniej tworzy :D

I tym optymistycznym akcentem przedstawiam serię notesów i kartek - roboczo nazwaną Flowers, dla współczesnych - romantycznych kobiet. Rozważnych, na tyle aby w odpowiednim momencie zdążyć zapisać ulotną myśl, świetny przepis na sałatkę czy telefon do rewelacyjnego fryzjera, zabawny limeryk czy sposób na usuwanie plam z czegośtam, a może "szufladziastą" poezję czy rysowanki... :)
Chciałam zrobić coś prostego, z niewielką ilością dodatków, coś, co można bez obaw wrzucać do przepastnej torby, do notesów doszły proste kartki, a wszystko to może stać się kompletem prezentowym... Całość powędrowała do Trendymanii :)

11 komentarze :

lara pisze...

jejku Karola boskie komplety!
szczególnie te dwa ostatnie...
przecudne:)!

altered geisha pisze...

Beautiful presents, love the notebooks they are gorgeous!!

ggagatka pisze...

Piękne są. Drugi dla mnie najładniejszy.

ewa pisze...

Karola-wszystko jest piękne!!! najzwyczajniej sie zachwyciałam...idę popatrzeć raz jeszcze i do zobaczenia jutro:):):):)

yovi pisze...

nie , no kurcze chcialam sobie sprawic taki notesik , weszlam do sklepu a tam wszystko sprzatniete!!
Nie masz wyboru musisz zrobic kolejne :)

Naprawde piekne notesy szczegolnie tez z perelkami .... mmmmmmmm :)

Миро pisze...

Ochen krasivie raboti!!!

la.li pisze...

Wszystkie kompleciki są przecudne :) Próbuję się zdecydować, który bym chciała dla siebie, ale za cholerę mi to nie wychodzi ;)

nowalinka pisze...

Ach, świetne są, każdy zestaw wyjątkowy...ten środkowy...mrrrr :)

chwilka13 pisze...

Karola, cuuudne!!! ale środkowy najbardziej mnie ujął ;)

Maugo pisze...

genialne zestawiki ! Brak slow. Swietna inspiracja!

karolcia pisze...

Przepiękne!!! Uwielbiam takie romantyczne cudeńka :)

LinkWithin

.