piątek, 10 października 2008

Ramki, rameczki...

...jeszcze dwie do pokazania.

Pisałam niedawno o "dziewczyńskich" - poszły w świat, a mnie się przypomniało, że zdjęcia gdzieś zalegają :)
Jedna bardzo różowa, druga z eskplozją kolorów, obie w rozmiarze 20 x 20 cm, z podpórkami, pomieszczą jedno zdjęcie 10 x 15 cm.
Obie wykonane w całości z produktów Kelly Panacci - różowa z kolekcji "Totally You", a ta druga z kolekcji "Funtastik".
Ależ ja lubię takie dziewczyńskie prace, gdzie wszelkie kwiecie, brokaty, motyle i liście - całkowicie usprawiedliwione :D



I jeszcze słowa wyjaśnienia :D bo już mnie mięśnie brzucha bolą ze śmiechu po wiadomościach na gg!
Nie, to zdjęcie w ava to nie nowy imidż, po prostu tak wyszło :))) To jeszcze nie "ta docelowa fryzura" :D
Nie, w poprzednim poście nie napisałam "(...) z pleśnią na ustach" :D:D:D Człowiek nawet pośpiewać nie może! :D
Ale jedno i drugie równie zabawne :D 
Buziaki! :*

13 komentarze :

nowalinka pisze...

Mrrrr, tez uwielbiam takie dziewczyńskie klimaty, zwłaszcza w Twoim wykonaniu :)
Świetne rameczki, takie słodkie i urocze...do schrupania (znowu!)

Agnieszka - Anna pisze...

słodkościowe (i znowu "...ja też bym tak chciała...")

ewa pisze...

Ja nie nadążam za Tobą!!!!:):) co rusz jakaś nowa praca-doba ma zbyt mało godzin na "oglądnięcie" wszystkich cudowności!!! Dla mnie jesteś mistrzynią!! jak zawsze piękne prace ...i mam nadzieję do zobaczenia w niedzielę nastepną!!!

ZIELONA pisze...

Piękne rameczki :) I mimo, że uwielbiam róż to bardziej do gustu przypadła mi druga :) Strasznie mnie to dziwi... ja zawsze róż i róż ;) Śliczne są :)

agnieszka pisze...

świetne karolowe, kolorowe ;) prace :*

la.li pisze...

Sama nie wiem, która ładniejsza :)))

bomiel pisze...

przepiękne ramki.

cwasia pisze...

Piękne! W 100% Karolowe!
Kusi mnie, żeby spróbować zgapić pierwszą, na zdjęcie siostrzenicy, wielkiej fanki wszelkich różowości :)

Po Szkole pisze...

Ciekawy blog i ciekawe podejście do tego co robisz! ciekawa ta sztuka!! pozdrawiam serdecznie ;)

regine pisze...

toujours aussi belles tes réalisations. connais tu ce blog?
http://floliescrap.over-blog.com/ je pense qu'il te plaira.
A bientôt

qlka pisze...

Bardzo podoba mi się druga, nie jest tak słodka, za to radosna.

chwilka13 pisze...

karolowe i już! cudniaste i z chęcią bym zmacała :)


p.s. a wiesz, że ja też jakoś tak z tą pleśnia w poprzednim poście.... ale przeliterowałam sobie i wyszło, że z pieśnią :)

monikouette pisze...

shabby to nie moj styl ale zawsze podziwiam te co potrafia!!
no i u Ciebie sie tego mozna naogladac bo prace sa boskie, puzzle wspaniale
ramki nie do konca w moim stylu ale za to jakie dokladne i dopracowane, sliczne i radosne!!

LinkWithin

.