wtorek, 7 października 2008

Puzzle

Od jakiegoś czasu bunkruję części sporej, zniszczonej już i wybrakowanej układanki (z Bambim!), pojedyncze puzzle do ozdobienia wiszą na mojej liście "to do" od dawna, wreszcie pod wpływem impulsu ozdobiłam jeden z nich.

Typowo "karolowo" - pastelowo, przecierkowo, farbkowo, ptasio, domkowo, listkowo itd... z takiego mixu powstała zawieszka. 
Klasyczna rzecz "do mania", niepraktyczna, bezużyteczna, ma jedyne zadanie - wisieć i ... "nadawać klimatu" :D 
Strasznie lubię takie rzeczy, bibeloty, durnostojki i inne z tejże rodziny :) Ot, przywara bałaganiary, jest tylko jeden poważny minus - kiedyś kończy się miejsce do bibelotowania :D


Pozdrawiam w locie i przesyłam uściski! 


19 komentarze :

la.li pisze...

Idę o zakład, że nawet największy przeciwnik durnostojek i zbieraczy kurzu takim cudeńkiem by nie pogardził ;) Uwielbiam "karolowość" Twoich prac :) Słodko i lekko, romantycznie i dziewczęco.
Natchnęłaś mnie tą pracą, bo jakiś zastój mam od dłuższego czasu. Dzięki :D

Mirabeel pisze...

ehhhh ja nic nie napiszę, tzn właśnie piszę.... świetna fota w ava!! :* Reszta jak zwykle obłędna!! Też mam takie puzzle, cudem uratowane przed zniszczeniem ;P

Loreena pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Loreena pisze...

Wchodzę na Twoją stronę od pół roku.Jestem pod urokiem Twoich prac. Nie wiem, czy potrafię wyrazić słowami to co czuję oglądając to co tworzysz. To wszystko jest PIĘKNE, CUDNE,WYSMAKOWANE, SUBTELNE.A TY Karola jesteś prawdziwą ARTSTKĄ.
Pozdrawiam serdecznie

truskawka pisze...

miodzio :)

Mirabeel pisze...

nie mogę zasnąć....

eight pisze...

ach puzzelki! Sama mam odłożoną paczkę puzzli do sztukowania i 2 takie wielki z przesyłki z Inpostu :)
Urocza drunostojka, ja też jestem bałaganiarą

lara pisze...

cudowny!:)

a jaką on ma wielkość?
to taki zwykły puzzel, czy jakiś większy;)?

Kayla pisze...

Bardzo mi się spodobały te perełki na gałązce. Niech no Joanne znajdzie gałązkę to pozbędę się swoich perełek
:D

yovi pisze...

no no no... jestes szalona (jakby to powiedzial kabaret mumio)
Swietnie... zreszta kazdy wie ze ja kocham wszystko co niebieskie ;)
A w wydaniu karolowym to juz wogole!!
Piekny, wysmakowany , wypelniony i przemyslany!!

Ja planuje zrobic z takich puzli napis "ZUZIA" i zawiesic na scianie w jej pokoiku (ktory mam nadzieje kiedys bedzie miala :P)

mrouh pisze...

Widzę, że eight wpadła na ten sam pomysł, co ja: zachomikowałam puzzla z inpostu:-) Trzeba im dać znać, żeby inne kształty porobili, żeby można było zrobić mini-puzzle scrapowe. Ale to na razie przede mną... A Karoli puzzel przesłodki.

nirshya.dwbh pisze...

Super robota!!!!!!

Idę poszukać wielkich puzli :D

Almirani pisze...

Bardzo pomysłowe :-)I bardzo ładne :-)

nowalinka pisze...

łojej, ale się coś tu pozmieniało...jakoś tak delikatniej, piękny nowy avatarek :))
Puzzle w dużym rozmiarze upłynniłam w przedszkolu bo leżały bezużytecznie...hmm, mogłam wysłać Tobie skoro powstają z nich takie śliczne cosie :)

ewa pisze...

Karola!! urocza ta rzecz "do mania" !!! chętnie bym ją sobie zawiesiła gdzieś u siebie!~!

cwasia pisze...

Śliczności! Delikatnie, słodko, Karolowo!

a.batory pisze...

zawsze jak widze Twoje słodkości , delikatności i subtelności to sie taka niezgrabna i kanciata czuje ;D

ale co się napatrze to moje!;)

Gulka pisze...

Haha tez mam zachomikowane puzzle z inpostu :)) Czekaja na lepsze czasy. A Twój puzel Karola jest cudny. Kocham Twoje prace, i Twój styl, jest taki lekki.. :)

Karola pisze...

Bardzo Wam Dziękuję!Jak zwykle przesadzacie, ogrodniczki! :* Zbierajcie puzzle! Miałabym chęć zrobić całą (małą) układankę ze zdjęciami, narazie jeszcze w fazie koncepcji :D
Lara - ten element ma ok. 15 x 15 cm

LinkWithin

.