czwartek, 2 października 2008

Prezent dla..

...no... kto zgadnie dla kogo? :D

Wczorajsze spotkanie warsztatowe zaowocowało świetnym scrapem, któremu nie zdołałam zrobić dobrego zdjęcia, za to jego opakowaniu - owszem :)
Agnieszka, którą gościłam - zrobiła scrapa w prezencie dla przyjaciółki, jako, że tuż po warsztatach wybierała się do niej na imprezę, na szybko opakowałyśmy dzieło w bibułkę, dodałyśmy wstążkę i kwiatek i taga z bardzo pomysłowym "napisem".
Agnieszka jest muzykiem, a na tagu nakreśliła...?
Kto zgadnie? :)
Pomysł wydał mi się na tyle wspaniały, że musiałam się na szybko podzielić, od wczoraj myślę, o innych wersjach :D



Jeśli nikt nie zgadnie do wieczora - edytuję i rozszyfruję, tymczasem - miłego dnia i duuużo słońca! Pozdrawiam ciepło!

9 komentarze :

Zussska pisze...

Dla Elizy!!!!

brydzia58 pisze...

hhmmm...kompletnie nie znam sie na nutach ...może sto lat??

Mirabeel pisze...

Ładny tag ;P

gogak pisze...

Jasne, że dla Elizy!!!

Almirani pisze...

Hm, na nutach się nie znam. Zussska napisała, nie będę małpowała ;-)

Karola pisze...

:D Zuza, Ty z muzyczną przeszłością - jaki refleks! :*
Jasne, że dla Elizy!
Przyjaciółka Agnieszki ma na imię Eliza :D

yovi pisze...

ale mam refleks :P
tez na to wpadlam a to dlatego ze za mlodu gralam na pianinie i organach ;)

nowalinka pisze...

Ale fajny pomysł :)
Ja bym nie rozgryzła, nie moja działka ;)

Nela5 pisze...

próbowałąm gwizdać i jakoś melodia mi wysżła ;-)

fajny pomysł...;-))))

LinkWithin

.