czwartek, 30 października 2008

Latawce, dmuchawce...

W przerwie chorobowej, pośród cierpień i męki powstał mały, "krótki" i bardzo prosty mini albumik "Dmuchawcowy". Zrobiłam go ekspresowo, bo nie mogłam się doczekać kiedy użyję TEJ bazy ze Scrapińca, a ponieważ zdjęcia leżały już bardzo długo, papiery, które do nich wybrałam - takze, postanowiłam coś na szybko stworzyć.
Albumik przedstawia zdjęcia z sesji z dmuchawcami zrobionej tego lata, przedstawiając osobliwą fascynację mej latorośli.
Ale aby nie było miło i gładko postanowiłam album odrobinę poszargać i dodać nielubiany kolor (ok, przyznaję - sam sie niejako narzucił).
Użyłam papierów z kolekcji Offbeat BG, stempli Kelly Panacci i Studio G, dziurkacza "mleczowego" od Marthy Stewart i sporo papieru ściernego oraz distressera Tima Holtza.
I co my tu mamy - 3 niekarolowości - dużo brązu (ciemne!), dużo szarganiny (ok, znam mocniejsze...) i żółć (a to wszystko przez te mlecze!), tak się prezentuje w ostatkach jesiennego słońca:

Wymykając się niepostrzeżenie ku kolejnym wyzwaniom, wędrowniczkom, wymianom - pozdrawiam ciepło, dokładnie tak jak dziś pogoda łaskawa w Wawie. (Dzięki temu słońcu dostałam nowe jesienne piegi!). Buziaki!

17 komentarze :

bomiel pisze...

Pięknie,fantastycznie,super.

nirshya.dwbh pisze...

Niby nie pasuje mi żółty do brązu, szczególnie w jaznej tonacji, ale u Ciebie bardzo podoba mi się to połączenie, świetnie wyszedł Ci ten albumik, modelka jak zawsze superowa!

Michelle Bertuzzi pisze...

Great great minibook. Love it!

Anna-Maria pisze...

o żesz... boski!!! jakie zudne zdjęcia! jakie fantastyczne połączenie tego basica z żółtymi dodatkami... cudowny!!!!! zakochałam się w tym albumie i niewykluczone,ze kiedyś się nim zainspiruję się gając po ten papier. Doskonała praca.

~*~Sandra~*~ pisze...

wow!! Beautiful minibook!!
Hugs Sandra

nowalinka pisze...

O rany, aż słońce wyszło zza chmur...i nawet ten brąz go nie przyćmił...magiczny albumik :))

jfmarcelo pisze...

Hola:

Acabo de ver tu blog.

Espero que visites mis blogs, son fotos de mi pueblo, de España y de Italia y Francia:

http://blog.iespana.es/jfmmzorita

http://blog.iespana.es/jfmm1

http://blog.iespana.es/jfmarcelo

donde encontrarás los enlaces de todos los blogs.

UN SALUDO DESDE ESPAÑA.

k_maja pisze...

prześliczny! Nie lubię żółci, ale... najwyraźniej nie lubię, bo nie potrafię się z nią obchodzić :) U Ciebie - bomba!!!

finnabair pisze...

piękne maleństwo - i faktycznie ciemne jak na Karolę kolory - śliczny - cóż więcej mogę dodać :)))

ScrappyBlueStones pisze...

To co ostatnio tu wyczyniasz w naturze nazywa się "stanem odmiennym" :D

Cuda nad cudami tu powstają!!

Jaszmurka pisze...

olaboga... mimo, ze za żółtym totalnie nie przepadam... (żółte mogą być tylkokurczaki, ser i jajka ;P ) to albumik wyszedł Ci super! :D

Cudniaste maleństwo :D

Maugo pisze...

Swietny album!

Zussska pisze...

Odlotowe dmuchawce! Róża odlotowa! I te patenty z przycięciem zdjęcia do kształtu bazy - kupiłam! I dzięki wielkie za podpowiedź, jak połączyć takie nieregularne kształty tekturkowe. Jakoś mi do głowy nie przyszło, ze można je po prostu na jednym kółku... (o ja młotek!)

Karola pisze...

dzięki Dziewczyny! :*
Tak, tak u mnie też żółty nielubiany, też ser i jaja i odmienne stany świadomości, i wszystko jakieś inne, jakbym zdjęła na chwilę różowe (!!!) okulary :D Ale trzeźwieję, będzie więcej różu i błękitów! Jeszcze raz dziękuję i ściskam!

Ruth Philps pisze...

I love your colour combination, the shocking yellow is such a contrast to the paler browns and blues but it works really well...you are so clever!!

a.batory pisze...

ja lubię Cię we wszystkich kolorach jakie istnieją bo wiem:) że te nie lubiane wychodzą Ci genialnie!
Album jak marzenie...a zdjęcia urzekające (piękne duże dmuchawce! i Róza cud miód)

latarnia pisze...

Zestaw kolorów - obłędny! Twoja żelazna konsekwencja kolorystyczna w tym albumiku mnie powaliła :-) Mistrzostwo! Śliczne zdjęcia Różyczki, przycięcia też wpadły mi w oko, jak i cała baza (ten kształt jest cudny), ale napisy na tasiemce ...fantastyczne...!

LinkWithin

.